וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס על הסכסוך הישראלי-פלסטיני: "אנחנו כמו משפחה"

וואלה! סלבס

22.7.2015 / 0:50

לרגל העונה השנייה של סדרת הדרמה 'הרודן', העניקה ההשחקנית ההוליוודית ראיון לעיתון "לוס אנג'לס טיימס", בו סיפרה על הקריירה הארוכה שלה, וסיפקה הצצה על היחסים המורכבים בישראל עם השכנות שלה. וואלה! סלבס משפוחה

מורן אטיאס. אלירן אביטל, אביב חופי,
לחיים. מורן אטיאס/אלירן אביטל, אביב חופי

נראה שגל גדות לא לבד, כי גם הכוכבת הישראלית, מורן אטיאס, ממשיכה לעשות חיל בתפוצות ועכשיו גם מתראיינת לעיתון הנחשב, 'אל איי טיימס', שנתן כבוד לשחקנית וסקר את עלייתה לצמרת משחקנית ישראלית מתחילה לכוכבת ענקית באיטליה ועד הפיכתה לשחקנית ומפיקה בהוליווד.

אטיאס, שסיימה להצטלם בימים אלו לעונה השנייה של סדרת הדרמה, "הרודן", שם היא מגלמת את ליילה החזקה, סיפרה בראיון על תחילת הקריירה ועל הדרך הארוכה שעשתה, אך גם לא שכחה לדבר על הסדרה בה היא משתתפת, "הסדרה מאפשרת להביא למסך דיאלוג אמיתי על המצב במזרח התיכון", סיפרה אטיאס, "הצוות מאחורי ולפני המצלמה היווה ממש מיקרוקוסמוס לחיים באיזור שמושפע בתרבויות ודתות שונות".

מורן אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
מורן אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

"בתחילת הצילומים בישראל, אז צילמנו את העונה הראשונה (שהופסקו והעוברו לטורקיה בגלל מבצע צוק איתן בקיץ שעבר), רציתי לראות איך הצוות יעבוד בישראל", המשיכה אטיאס, "היה קשה לשמוע כל כך הרבה שנאה והתגדות למצב הזה, יחד עם ביטוי של תסכול כלפי ההנהגה הפלסטינאית, חמאס ופת"ח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הרודן. ספק יחצ,
הרודן/ספק יחצ

אטיאס המשיכה וסיפרה למראיין על היחסים העדינים באיזור, "מוסלמים ויהודים היו שכנים במשך כל כך הרבה זמן, אני לא אומרת שאנחנו מוצלחים ביחסי השכנות האלו וזה גורם לי להרגיש אפילו אכזבה גדולה יותר", סיפרה, "זה כמו לא להסתדר עם המשפחה שלך, אתה מכיר אותם יותר טוב מכולם! ועדיין זה כל כך אישי"

וואלה! סלבס התראיינה למגזין הנחשב "השקמה" שם היא סיפרה על הרומן שלה עם מילטנט סורי

מורן אטיאס. ניר פקין
שכנים שכנים. מורן אטיאס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully