וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות: "לעולם לא ארגיש כמו קים קרדשיאן"

19.7.2015 / 15:16

הייצוא הכי חם של ישראל הגיעה לעוד ביקור מולדת - רק בשביל להסביר לכולם שהיא לא ממש יכולה לדבר על מה שקורה בהוליווד. אבל היי, גדות יודעת שהיא לא רוצה להיות קים קרדשיאן. וואלה! סלבס קצת מאוהבת. קצת הרבה

עריכה: יותם וקס

קשה שלא לאהוב את גל גדות. בכל זאת, הישראלית המתוקה שרק לאחרונה סגרה 30 שנות קיום, הצליחה לעשות מה שאף ישראלית אחרת לא עשתה מעולם וספק אם תעשה. יחד עם זאת - גדות היא עדיין הילדה החמודה מראש העין, שפורשת חיוך ביישני על פניה כשהיא לא יכולה לשתף במידע על מה שקורה איתה בחיים. טוב נו, ככה זה שאת חתומה על חוזים הוליוודים.


רוצים עוד רכילות?
לילי בהלם! טום באום נפגע בתאונת דרכים
תמונות ראשונות: יונית לוי מציגה בטן הריונית
ניחוח בינלאומי: גל גדות מפרסמת בעירום מלא

גל גדות. שוקה כהן,
תני לי פוזה של אשת על! גדות על סט הצילומים/שוקה כהן

גדות, שנחתה בישראל למספר ימים רק בכדי לצלם את הקטלוג החדש של חברת האופנה "קסטרו", עבורה היא משמשת כפרנזטורית כבר לא מעט שנים, אמנם לא יכולה לדבר על התפקידים שלה בסרטים ההוליוודים - אבל היא כן יכולה לספר לכם על ההבדלים בתנאים שבין הוליווד וישראל.

"הכי כיף להיות בארץ", היא מדגישה לוואלה! סלבס ומסבירה, "האמת על הקראוון הפרטי - זה די מדכא, זה מאוד מבודד", היא מספרת, "במקום שנהיה בחברותא ביחד תמיד כל אחד הולך לקראוון שלו. הכי כיף ככה שכולם יחד, אחד בתחת של השני".


עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטוש? כנסו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גל גדות. שוקה כהן,
ככה עומדת 'וונדר וומן'?/שוקה כהן

וונדר וומן אמרתם? הנה קיבלתם, כי גדות מספרת שלמרות לוח הזמנים העמוס שלה, היא לא מוותרת על תפקידה כאמא של אלמה בת ה-4. "השגרה של אלמה היא אותה שגרה עם הסיפור לפני השינה, ועם ארוחת בוקר והצמה והשמלות והכל, אבל כל פעם הסנריו הוא אחר, כל פעם המקום שאנחנו נמצאות בו הוא אחר", הסבירה.

גל גדות. שוקה כהן,
"רגע, בן אפלק בדיוק מסמס לי". גדות על הסט/שוקה כהן

למרות שהיא כבר די מפורסמת גם מעבר לים ומתחילים לזהות אותה כוונדרוומן, אל תדאגו כי לגברת גדות אין תכניות להיות סלב הוליוודי שמקפץ בין השקות, או במילים אחרות, "אני לעולם לא ארגיש קים קרדשיאן". צודקת.

גל גדות. שוקה כהן,
לא לעשות לי איפור של קים קי/שוקה כהן

אז נכון שבתעשיית הבידור אין הרבה פרגון, אבל לטענת השחקנית המצליחה, היא דווקא כן זוכה לקרדיט אוהד. כן, גם מהקולגות שעובדות בחו"ל, "אני אף פעם לא הרגשתי קנאה, תמיד הרגשתי רק פרגון... זה דבר שהוא נורא אישי, כל אחד יש לו דרך אחרת, אין פורמולה אחת".


וואלה! סלבס מרגישה קים קרדשיאן כל יום. עד שהיא מסתכלת במראה.


מה דעתכם על ההצלחה של גל גדות? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully