וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רתם איזק מגלה מה גורם לה לכאב לב!

מאיה בניטה בשיתוף טבע אקמול

14.7.2015 / 10:55

סטוצים רומנטיים, טופו וישבן חשוף? העיתונאית השנונה שבילתה על המסך של "האח הגדול VIP", עונה על שאלות הקשות של בוחן הפתע. וגם: מה לעזאזל גורם לרתם איזק לכאב ראש? וואלה! סלבס חושפנית

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

רגע לפני ש-15 דקות התהילה שלה חולפות מהעולם, רתם איזק מנצלת את הזמן לבלות באירועים נוצצים. כן, גם כאלה שבהם וואלה! סלבס מנצלת את הזמן לשאול כמה שאלות קשות במיוחד את העיתונאית יוצאת הריאליטי - שנאלצה לבחור בין סטוץ סוער של לילה אחד עם אדם מסתורי, לבין רומן רומנטי מרגש עם גבר שירגש אותה. מה היא ענתה? רומן כמיטב המסורת, לפחות כפי שהגדירה זאת "בשלב זה של חיי". עדיף עם בחור ברונטי ושחום, תודה, כי היא לא בסקנדינביה.


עוד סלבס? קבלו:
האשטג #לב לוואלה! סלבס באינסטגרם? כאן!
מה היה למושיק עפיה לומר לצלמי הפפראצי?
מה גורם ליהודה לוי לכאב ראש?

רתם איזק. אבי כהן
ברור שתחתוני חוטיני. רתם איזק/אבי כהן

למרות שעלתה לתודעה בזכות השתתפותה ב"האח הגדול", כשנדרשה לבחור בין תכנית ריאליטי לסרט דוקומנטרי, איזק טענה ש"אם הדוקומנטרי ילך מהעולם מה יהיה עלינו, רק נראה ריבים כל היום!". נכון, מתברר שהחוויה שראיתם על המסך גרמה לה לכאב ראש, אך לעומת זאת תגובות וטוקבקים דווקא יגרמו למיס איזק לכאב לב. הוווו.

אם תרצו להכינס לרתם לתחתונים, דעו לכם שהיא מעדיפה ללבוש חוטיני - אבל כשזה נוגע למיטה, היא נכנסת בין הסדינים מכוסה היטב, כך שהכל בגלל טראומת הריאליטי שחוותה. "התרגלתי לישון מכוסה", היא מסבירה, "אז במהלך הלילה אני קמה בלחץ שאולי ברחה לי חתיכת חישבן". אוקיוש.


וואלה! סלבס לא הולכת לישון מכוסה, אלה שמונה החתולים שלה שדואגים להיצמד ולחמם אותה בלילות.


רכלו על בוחן הפתע של רתם איזק בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רתם איזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully