וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה מאבדת את זה: "שונאת את אמריקה"

8.7.2015 / 10:31

הכוכבת האמריקאית כנראה לא ממש אוהבת את העם שבו היא חיה, אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שהיא אמרה את המשפט הנורא הזה, ששיגע את אמריקה. וכן, יש לה גם חבר חדש. צפו. וואלה! סלבס המומה

אימג'בנק GettyImages

כל בן תמותה יודע שאם יש אומה שלא מתעסקים איתה (אחרי ישראל, כמובן) - היא ארצות הברית של אמריקה. כן, יש מדינות שלא ממש שווה להתעסק איתן, בטח לא אם אתה גר שם ונחשב לכוכב גדול שעדיין רוצה להצליח ולמכור תקליטים.

את כל זה, הזמרת אריאנה גרדנה כנראה לא ממש ידעה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא טינפה את הפה שלה על האנשים אותם היא רואה יום יום ברחוב. ולא סתם, אלא בחנות שנחשבת לסמל סטטוס אמריקאי - חנות דונאטס.

רוצים עוד רכילות?
OMG! דפנה לוסטיג היתה מעורבת בתאונה והובהלה למיון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרנדה, שהגיעה לחנות המפורסמת באל איי, נצפתה שם ביחד עם אחד מרקדני הליווי שלה, ריקי אלווארז, ששימו לב, הפך במהרה גם לבן הזוג שלה. השניים, שחיכו לסופגניות המתוקות שלהם, היו כנראה כל כך רעבים, עד שהחלו לאכול אחד את השני. או במילים אחרות: אריאנה והחבר החדש לא הפסיקו להתנשק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעים לך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אממה, לא לשם כך התכנסתם, אחרי הכל צריך איזה טוויסט בעלילה. אז זהו, שאחרי שסיימו להשתעשע עם עצמם ועם הסופגניות שהיו בחנות, הגיע המוכר עם מגש חדש של דונאטס, שלא ממש מצאו חן בעיני הזמרת.

כמה לא מצאו חן בעיניה הדונאטס החדשים? עד כדי כך שהזמרת שיחררה מפיה המתוק "מה לעזאזל?!", והמשיכה ואמרה, "אני שונאת אמריקאים, אני שונאת את אמריקה". וואו בייבי, תירגעי, את לא אמריקאית בעצמך?

וואלה! סלבס שונאת דונאטס! שונאת! מתעבת! כשהם בחנות ולא בפה שלה!

מה דעתכם על פליטת הפה של אריאנה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully