וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: קורטני קרדשיאן זרקה את סקוט דיסיק?

שירות וואלה! סלבס

5.7.2015 / 10:45

על פי דיווחים, אחרי כמעט עשור שלם של יחסי אהבה-שנאה-אהבה פלוס שלושה ילדים משותפים, האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן זרקה את בן הזוג סקוט דיסיק - בגלל שתועד מתלטף עם אקסית. וואלה! סלבס טראש

splash

בווידאו: בני שבט קרדשיאן אחרי תפילה בכנסייה (Splashnews)


החבורה ההוליוודית שמייצרת הכי הרבה כותרות בשנים האחרונות, משפחת קרדשיאן, עושה זאת שוב ברעש וצלצולים. הפעם, בגלל האחות הבכורה קורטני קרדשיאן, שככל הנראה החליטה לסיים את מערכת היחסים עם בן הזוג היהודי שלה, סקוט דיסיק. שוד ושבר, או סיום שאפשר היה לחזות מראש?

על פי דיווחי הצהובונים בארצות הברית, בימים האחרונים, קרדשיאן בת ה-36, החליטה לחתוך את הקשר עם אבי ילדיה בן ה-32, שהפך בזכות "משפחת קרדשיאן" לכוכב ריאליטי בינלאומי. הסיבה לפרידה, שמגיעה אחרי כמעט עשור (מתועד בהחלט) של חיים יחד, פלוס שלושה ילדים משותפים שהביאו לעולם: תמונות פפראצי מרעישות של דיסיק מחופשה במונטה קרלו, בהן הוא נראה קרוב מאוד לאקסית צעירה שלו. אוי ואבוי.


עוד סיפורי סלבס:
יאסו! אילנית לוי ואלירז שדה נוסעים לחופשה משפחתית
חוזרת לעבודה: לירון ויצמן מבלה עם הבעל והילדה
גל חום, באדיבות בר רפאלי שמדגמנת עירום

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
אבל מה עם הריאליטי? קורטני קרדשיאן עם סקוט דיסיק/GettyImages

דיסיק הניו יורקי, שרק לפני כחצי שנה קיבל לעולם את ילדו השלישי המשותף עם קרדשיאן, נראה צמוד לחברתו לשעבר - הסטייליסטית קלואי ברטולי, שצעירה ב-11 שנים מבת הזוג שלו. בין השאר, הוא תועד מדסקס איתה על כיסא שיזוף בחוף הים וכן נוגע בגבה בזמן שהיא מאכילה אותו, בשעה שישבו יחד ללאנץ' בעריית הנופש הצרפתית. מסעיר מספיק על מנת לעורר את זעמה של קורטני, שנותרה בבית בארצות הברית.

"הוא יודע שהוא הורס הכל עם ההתנהגות הזאת... החברים אומרים לו לטוס הביתה למשפחה, אבל הוא לא מקשיב לאיש", מספרים החברים של דיסיק לצהובונים, "הוא נבוך ולא יודע מה לעשות כי הוא מפחד", אמרו. לדברי החברים, כוכב הריאליטי מבין את הנזק שהוא עושה לעצמו ולמשפחתו - אבל מתקשה לשוב בחזרה לביתו, כי לא יידע איך להתמודד עם המצב.

עוד שלדים בארון!

העובדות שלא ידעתם על קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה
סקוט דיסיק, משפחת קרדשיאן. ספלאש
כאן היא חשדה. סקוט דיסיק משלים פערים בצרפת/ספלאש
סקוט דיסיק, משפחת קרדשיאן. ספלאש
פאן לך? דיסיק מתועד עם האקסית/ספלאש

לעומתו, אחותה הגדולה של קים, משדרת "עסקים כרגיל" ומסרבת להגיב לשערוריית הצילומים. על פי הדיווחים, היא עצמה חוששת מכך שהבויפרנד הבעייתי שלה חזר להשתמש בסמים ואלכוהול - מה ששלח אותו לתכניות גמילה כמה פעמים בשנים האחרונות, במיוחד מאז ששני הוריו מתו בהפרש של כמה חודשים. "היא יודעת שקרה משהו בין סקוט לבחורה ההיא", מספרים מקורבים לאחות הבכורה, "האחיות שלה התפרצו כשראו את התמונות, קורטני זועמת אבל היא במצב שביר".

אם השניים, שהפעם האחרונה שבה תועדו יחד היתה בחודש מאי האחרון, אכן ייפרדו (מה שקרה מספר פעמים בעבר, לתקופות קצרות) - הם לא יצטרכו להתגרש באופן רשמי, זאת כיוון שמעולם לא נישאו. במהלך השנים הפך דיסיק לכוכב מרכזי בריאליטי טראש המשפחתי, גם כאביהם של מייסון (5), פנלופה (3) והבייבי ריין, שנולד בחודש דצמבר האחרון.


וואלה! סלבס לא בקטע של שערוריות, אבל גם היא היתה נותנת ביס בפסטה הזאת. הממממ...


רכלו על השערורייה של קורטני וסקוט בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחיות ישמרו עליך? קורטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully