וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, קובי פרג' באמת מעדיף בלונדיניות?

30.6.2015 / 10:19

השחקן המצחיק מ"הפיג'מות" לא נבהל כשנדרש לענות על כמה שאלות קשות במיוחד. למשל, כשנאלץ לבחור מה הוא מעדיף: סטוץ או רומן רומנטי. וגם, מה עושה לקובי פרג' כאב ראש? וואלה! סלבס צולבת

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם ווקס

יש כאלה שמכירים את קובי פרג' בתור אחת הדמויות המצחיקות מ"הפיג'מות", אחרים מזהים אותו מהתקופה שבה בילה על הבמות במופעי חנוכה מרגשים ואילו דנה פרידר, מזהה אותו בתור האקס המיתולוגי המפורסם שלה, זה שכיכב לצדה בכמה צילומי פפראצי נוסטלגיים.

אבל מתברר שהשחקן הקירח, בכלל לא בקטע של אורות התהילה המחממים של הביצה המקומית - הוא בן אדם של סרט דוקומנטרי רציני. או שכך לפחות הוא רצה שתחשבו, כשענה על שאלות בוחן הפתע המציק של וואלה! סלבס. הו, יס.

קובי פרג'. אבי כהן
סובל מכאב ראש? קובי פרג'/אבי כהן

פרג', שטיפח במשך שנים זוגיות לקול צהלות המעריצים הצעירים עם פרידר, בכלל אומר שאין לו העדפה בין בת זוג בלונדינית לברונטית - הוא כנראה אוהב את כולן. בת המזל שתזכה בלבו, צריכה להבין שהוא בכלל בקטע של רומן רומנטי, כך שסטוץ חולף או פרשיית קיץ מרטיטה, כנראה לא באים בחשבון. הדייט המושלם, כנראה יכלול סטייק בפיתה ולא שוקולד מתוק.

אגב, כאישיות מוכרת כבר לא מעט שנים, מתברר שפרג' לא מתרגש ממחיר התהילה. כשנשאל אם הפפראצי או התגובות המרושעות ברשת מרגשות אותו ועושות לו כאב ראש של ממש, הסביר שהוא "לא מתייחס לטוקבקים ולפפראצי? אני לא נתקל יותר מדי בפפראצי". צודק.


לוואלה! סלבס כואב הראש אם היא לא מכניסה משהו לפה במשך יותר משעתיים ברציפות. אאוץ'.


רכלו על בוחן הפתע של קובי פרג' בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully