וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה משיבה אש למפורסם שהכה נשים

שירות וואלה! סלבס

29.6.2015 / 15:06

במהלך אחד הטקסים החשובים של תעשיית המוזיקה האמריקנית, ריהאנה לא נשארה חייבת למתאגרף שהכה נשים - כשחסמה את פיו עם נייר דבק. אז למה רקדה בקהל בהתלהבות כשהגבר שהרביץ לה הופיע? וואלה! סלבס מבולבלת

אימג'בנק GettyImages

זוכרים איך רק לפני שש שנים, תמונות של ריהאנה עם סימנים כחולים וחבלות על פניה צצו ברחבי הרשת והסעירו את העולם כולו - זאת, לאחר שבן הזוג של דאז, כריס בראון, החליט להוציא עליה את כל זעמו? זוכרים שרי-רי התראיינה על כך ובכתה ללא הפסקה - ולבסוף חזרה אלי הילד הרע, רק כדי להיפרד ממנו שוב?

אז נראה שהילדה הרעה מברבדוס לא ממש שכחה את הטראומה ההיא - והחליטה להעביר מסר לעולם כולו. אמש (א') זה קרה באירוע אחר, טקס פרסי ה-BET, שם הושיבו את הזמרת ליד המתאגרף פלויד מייוות'ר.


רוצים עוד רכילות?
איך מוש בן ארי פינק את החברה הצעירה שלו?
הסעודה של מריה קארי, ראש הממשלה ורעייתו

ריהאנה. GettyImages
מה את הולכת לעשות עם זה? ריהאנה/GettyImages

הכוכבת צולמה במהלך הטקס כשבידיה דבק נייר, איתו היא שיחקה במהלך הערב. אף אחד לא הבין למה הזמרת מחזיקה אותו והאם מדובר בגימיק משונה כלשהו - אלא שאז, רגע לפני שיצאו להפסקת הפרסומות, לקחה ריהאנה את הדבק והדביקה אותו על פיו של המתאגרף הנודע ואף קשרה את ידיו בעזרת בנדנה.

ריהאנה. GettyImages
מוכנים לגימיק הזול?/GettyImages

למי שלא מאורע בפרטים: מייוות'ר ידוע בעברו האלים כלפי נשים, לאחר שהכה את בנות הזוג שלו. רי-רי, שכנראה הזדהתה עם הנשים שסבלו מהמתאגרף, החליטה לחסום את פיו בדבק נייר כאות מחאה על כך שהכה נשים. עכשיו נזכרת בובה? היית צריכה לחשוב על זה לפני שחזרת לכריס בפעם המי יודע כמה לאחר שהכה אותך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למקרה ששכחת! ריהאנה חבולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל יש גם טוויסט בעלילה. כי ממש באותו הטקס, הגברת המזמרת לא חשבה פעמיים לפני שקמה לרקוד לצלילי שיריו של האקס המכה, כשזה עלה לבמה והופיע אל מול הנוכחים בקהל. אז מצד אחד את סותמת פיות ומצד שני רוקדת ומרימה כשהגבר שממנו סבלת אותך שר על הבמה? הגיונית.


וואלה! סלבס מגנה אלימות בכל צורה שהיא, אבל בכל זאת נהנית לבקר במרתפים של ה"דאנג'ן" מדי פעם.


רכלו על הדבק של ריהאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully