וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא אוכלת פיצה ושולפת פטמה

שירות וואלה! סלבס | צילום: SPLASH

25.6.2015 / 0:02

רגע אחרי שסיימה לחגוג באפטר פארטי של עצמה, הגברת המטורללת הרגישה שחסר לה משהו בבטן, אז היא עצרה בפיצריה הקרובה ולקחה מגש, לא לפני שנתנה גם לצלמים מטעמים בצורת הפטמה שלה. וואלה! סלבס פפרוני

ספלאש

עצרו את הכל! ליידי גאגא רעבה. ולא, גאגא לא מאמינה ב'לשלוח את אחד המאבטחים/עוזרים אישיים/סתם אנשים שיעשו בשבילה הכל', בטח לא שיש עדר של צלמי פפראצי שמחכים לה מחוץ לוואן. או יותר נכון, בטח לא שיש עדר צלמים מחוץ לוואן ואת לובשת ג'קט בלי שום פיסת בד מתחתיו.

ליידי גאגא. splash
רעבה מאמי?/splash

גאגא, שסיימה עוד הופעה מוצלחת בניו יורק ומשם המשיכה לאפטר פארטי שאירגנה לכבודה ולכבוד האגו הגדול שלה - יצאה מבושמת מהמקום והרגישה שהיא חייבת משהו בשביל להוריד את כמויות האלכוהול שזורם לה בווורידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליידי גאגא. splash
חומה!/splash

רגע לפני שהיא נכנסת למיטה ומודה לאל על הכישרון שלה, עצרה אם כל המפלצות בפיצריה הקרובה והודתה לבעלים על המגש המפנק שהכין לה. אממה, שום יציאה של הגאגא לא יכולה להסתיים בלי סקנדל קטן, נכון?

ליידי גאגא. splash
אופסי!/splash

במתכוון או שלא, הזמרת המטורללת יצאה מהמקום כשהיא אוחזת בידה האחת את המגש הלוהט, בזמן שהיא מנסה להסתיר את פניה בידה השנייה. הבעיה הקטנה: אין אף יד שתסתיר את הפטמה הסוררת שלא מצאה מקום מסתור תחת הג'קט החשוף. יאללה מאמי, קיבלת את תשומת הלב שלך - אפשר להמשיך הלאה.

וואלה! סלבס חושפת פטמה רק כשהיא אוכלת שווארמה וסביח. טוב נו, גם פלאפל וחריימה.

מה דעתכם על הפרובוקציה של הגאגא? רכלו לנו בפייסבוק

ליידי גאגא. splash
נראה שגם הפטמה שלך רעבה. לתשומת לב!/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully