וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצץ: מייקל דאגלס מסתחבק עם בוז'י הרצוג

וואלה! סלבס

16.6.2015 / 16:30

בזמן שהמדינה סוערת בתיאטרון, הגיעו מייקל דגאלס וקתרין זיטה ג'ונס לערב מיוחד שנערך לכבודם - שם פגשו את יו"ר האופוזיציה הרצוג ואת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. וואלה! סלבס מפגש מלכותי

מייקל דאגלס, בוז?י הרצוג. ינאי רובחה,
חייך למצלמה! בוז'י הרצוג ומייקל דגלאס חוגגים/ינאי רובחה

בזמן שמדינת ישראל סוערת וגועשת בגלל ענייני תרבות - מתהלכים בינינו שני כוכבים הוליוודיים ענקיים, השחקנים מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס, שהגיעו לארץ לפני יומיים ומאז מתמנגלים ומבלים בישראל. אמש (ב') הם זכו לכבוד גדול באירוע מיוחד שנערך עבורם ועל הדרך פגשו אושיות ישראליות מפורסמת בפני עצמה.

הזוג הנוצץ הגיע לערב מיוחד שנערך על ידי אנשי "הישג", הקרן המיוחדת שמעניקה מלגות לימודים לחיילים בודדים - שרצו להודות לזוג דאגלס וזיטה ג'ונס שהם שניים מהתורמים המרכזיים של הקרן.


רוצים עוד חדשות נוצצות?
קים קרדשיאן וקניה ווסט חוגגים לבתם יום הולדת בדיסנילנד
מישל מי? טהוניה רובל והחבר החדש מתלקקים
הכוכב הישראלי שכבש את פאולה עבדול

מייקל דאגלס, בוז?י הרצוג. ינאי רובחה,
מייקל דילן, קתרין זיטה ג'ונס, בוז'י ומייקל דאגלס בתמונה קבוצתית/ינאי רובחה

האירוע שאורגן על ידי מנהל הקרן, אביב בושינסקי במערת צדקיהו, נערך במעמד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק בוז'י הרצוג - שזכה לכמה תמונות משותפות עם הזוג המלכותי ושני ילדיהם שהגיעו איתם, מייקל דילן וקאריס.

בתחילת השבוע, אם לא שמעתם, הגיעה משפחת דאגלס-זיטה-ג'ונס לנמל התעופה בן גוריון, שם קיבלו את פני הכוכבים כמו בהוליווד, כלומר עם כמה עדשות מצלמה שתיעדו אותם בארץ הקודש, הפעם השניים בניגוד לעמיתיהם ההוליוודיים (היוש קים וקניה) הם לא היו עסוקים בבריחות משדה תעופה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מייקל דאגלס, בוז?י הרצוג. ינאי רובחה,
הפרחים לצה"ל? ברור שכן./ינאי רובחה

בדיוק שנה אחרי שבילו בארץ הקודש, המשפחה הגיעה כדי לחגוג עם בנם את בר המצווה שלו בארץ. הפעם הגעתה של המשפחה ההוליוודית היא לכבוד השתתפותה בטקס פרס בראשית לשנת 2015 - שבו מיסטר דאגלס יקבל את הפרס על סך מיליון דולר, באיוונט בתיאטרון ירושלים.

את הפרס על הישגיו של הכוכב, שנועד להגברת המודעות לחשיבות הפתיחות והגיוון בעולם היהודי, יעניק לו לא אחר מאשר ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו - בטקס שאותו ינחה המנחה האמריקני האהוב ג'יי לנו שיגיע אף הוא לישראל (וביקר בארץ לפני כשנה בדיוק כמו דגאלס עצמו), לצדה של בר רפאלי.


וואלה! סלבס עומדת לקבל פרס מפעל חיים בטקס בורגקר הזהב 2015.

מייקל דגאלס. פרס בראשית, מערכת וואלה! NEWS
משפחת דגלאס ביום ראשון האחרון/מערכת וואלה! NEWS, פרס בראשית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully