וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין ישראל קטורזה לתובל שפיר?

17.6.2015 / 1:08

תודו שלחיבור שכזה לא ציפיתם: כוכב הילדים והקומיקאי המצחיק יבלו בקרוב לא מעט שעות ביחד - בניסיון להכניס לקופות כמה שיותר כסף. רוצים לדעת למה יתאחדו שפיר וקטורזה? וואלה! סלבס משתעשעת

תובל שפיר. רפי דלויה יח"צ,
מתכונן לקלוז אפ. תובל שפיר/רפי דלויה יח"צ

לא פעם וגם לא פעמיים, חג החנוכה, או בשמו השני: חג-ההורים-תפתחו-ארנקים-כי-אתם-הולכים-לבזבז-מלא-כסף, מוליד לא מעט חיבורים שסביר להניח לא היו קורים אילו הכוכבים לא היו מקבלים סכומי עתק עבור השתתפותם במופיע החג השונים.

חיבור חדש שכזה, הוליד החידוש למחזמר "הקוסם", שיעלה בחג הסופגניות הקרוב על בימות התיאטראות. אז אם אתם בני נוער נלהבים או אפילו מבוגרים שאוהבים קצת בידור - אתם בטוח תאהבו את החיבור הבא. מצד אחד, הקומיקאי ההורס ישראל קטורזה, ומהצד השני כוכב הילדים תובל שפיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומה לדחליל? קטורזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הליהוק של שפיר, שעתיד להיכנס לחליפה של איש הפח, עכשיו קבלו ליהוק נוסף, כשקטורזה יכנס לנעליו של הדחליל שמלווה את דורותי במעשותיה ומייחל לקבל מוח מהקוסם הנודע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לוהקו. טל שיר ותובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך לא רק קטורזה ושפיר יעשו את דרכם על שביל המשבצות הצהובות - לצד טל מוסרי שיגלם את הכלב טוטו, הקומיקאי רוני ששון שיגלם את האריה, בדרכם אל הקוסם, שאותו יגלם טוביה צפיר, כי אם גם שיר מורנו שלוהקה לתפקיד המכשפה הרעה לצידן של נירית אהרוני ויעל יקל, שינסו להתנכל לדורותי המסכנה - אותה תגלם רוני דלומי.


וואלה! סלבס לוהקה למחזמר בתוך שביל המשבצות. היא אוהבת שדורכים עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully