וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלו של אלטון ג'ון רכש דירה למאהב?

שירות וואלה! סלבס

15.6.2015 / 9:33

הצהובונים בבריטניה גועשים ורומזים: דיוויד פרניש, בן הזוג של סר אלטון ג'ון, רכש דירה לחבר שהכיר לפני מספר שנים במהלך בילוי במועדון גייז. מחשיד? תלוי את מי שואלים. וואלה! סלבס מהצד

אלטון ג'ון. GettyImages
חמודות. דיוויד פרניש עם אלטון ג'ון/GettyImages

מוכנים לעוד שערוריה מבית היוצר של תעשיית הבידור העולמית? הפעם, הסיפור הסנסציוני מגיע דווקא מהממלכה הבריטית ולא מהוליווד, ככה זה כשדיוויד פרניש, בעלו האוהב של סר אלטון ג'ון, מחליט לרכוש דירה לחבר טוב שלו. במקרה או לא, מדובר בגברבר לוהט וחסון במיוחד. ידידות אמיצה או רומן אסור?

הצהובונים בבריטניה מדווחים, כי לאחרונה רכש פרניש דירת שני חדרים בדרום לונדון, בסכום סמלי של כ-33 אלף פאונד. אם לא די בכך, פרניש אף הגדיל וריהט את הדירה - והכל כולל הכל יצא מכיסו הפרטי. שווה להיות חברים של דיוויד, לא?

על פי הדיווחים, לבחור בר המזל קוראים דני וויליאמס, בן 33, גיי מוצהר ואב לשני ילדים מנישואים קודמים לאישה. השניים, הכירו במהלך בילוי לילי במועדון גייז, ומאז שמרו על קשר הדוק במיוחד.


רוצים עוד רכילות?
בר רפאלי, לינדזי לוהן ונעמי קמפבל יוצאות למסיבה
טרו בלו: למה מצפה אור גרוסמן?

דיוויד פרניש. ספלאש
דיוויד פרניש והחבר/ספלאש

אם חשבתם שהחברות הזו הניבה רק דירה יוקרתית, אתם טועים, כי פרניש גם פינק את החבר הטוב שלו בטיולים מסביב לעולם וטיסות במחלקה ראשונה.

ביום ההולדת של דיוויד לפני כשלוש שנים, הטיס את וויליאמס לאיטליה יחד עם חברים - שם בילתה החבורה העליזה על יאכטה מפוארת ומשם המשיכו לחופשה נוספת במיקונוס. הכל, בזמן שאלטון עצמו היה במהלך מסע הופעות. כך גם ב-2013, כאשר פרניש חגג את יום הולדתו והחליט להטיס את דני להוואי. ברור שבמחלקה ראשונה.

"דני הוא גם חבר של אלטון", סיפר מקורב לשניים, "ולאלטון אין שום בעיה עם הקשר הזה. אין שום משבר ביחסים של אלטון ודיוויד", הוסיף. טוב, תחליטו אתם.


וואלה! סלבס קנתה מלונה לכלבה שלה מחוץ לעיר, רק בשביל שהחבר הכלב שלה לא יקנא.


מה דעתכם: סתם חבר או מאהב? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully