וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה של אלונה טל וכוכבת "האנטומיה של גריי"

14.6.2015 / 0:28

גאווה ישראלית בהוליווד: השחקנית אלונה טל לוהקה לסרט עצמאי גאה לצידה של אחת הרופאות המפורסמות בעולם - קייט וולש. השתיים יחלקו מסך בדרמה על חתונה הומוסקסואלית. וואלה! סלבס איי דו

אלונה טל. Frederick M. Brown, GettyImages
גאים בך. אלונה טל/GettyImages, Frederick M. Brown

בזמן שגל גדות ואלון אבוטבול עושים חיל בארצות הברית, אלונה טל כבר הפכה לתושבת קבע על המסך הקטן והגדול שם - ובקרוב מאוד היא עומדת לככב בהפקה קולנועית חדשה ומסקרנת. זאת, לצדה של אחת הרופאות המפורסמות בעולם.

טל בת ה-31, שתגיע לארץ בקרוב כדי לקחת חלק בצילומי העונה החדשה של "בני ערובה", כבר יודעת מה הפרויקט הבא שלה בהוליווד. לאחרונה לוהקה לסרט העצמאי "Modern Love" ("אהבה מודרנית"), לצד של כוכבת הסדרות "האנטומיה של גריי" ו"מרפאה פרטית" - קייט וולש. וואלה! סלבס זקוקה להנשמה.


רוצים עוד חדשות חמות?
ברוכה הבאה למשפחה: כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון מתגיירת
הקרנבל של ניקול ראידמן: סמבה, גוצ'י ואביגדור ליברמן
חי בסרט: חגיגת יום ההולדת של אסי עזר

קייט וולש מגיעה למסיבת HBO לאחר טקס פרסי גלובוס הזהב במסעדת "סירקה 55", בוורלי הילס, 15 ינואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
קייט וולש. תתחילי לתרגל מילים בעברית/GettyImages, Jason Merritt

השתיים לוהקו לפרויקט החדש והגאה (טיימניג מושלם לשבוע הגאווה?), שמספר על אירוסיהם של שני גברים - אותם ישחקו אנתוני רפ ("רנט") וג'ונתן בנט ("ילדות רעות"). דמותה של טל עומדת להפתיע את הצמד המסוקס בחתונה, כאחת החברות הותיקות של אחד החתנים.

השחקנית הישראלית הצטלמה לאחרונה למחזמר הקולנועי "One Shot" בהפקתו של טופר גרייס ("ספיידרמן 3", אריק מ"מופע שנות ה-70"), שגם מככב בסרט בתפקיד זמר ברודוויי כושל ההופך למנהל הפקה - ובערב עליית המחזמר החדש על הבמה, נאלץ לתמרן בין חברי הקאסט האקסצנטריים שלו, שם היא תחלוק מסך עם ג'יי סי שאסז, פליט להקת הניינטיז אן סינק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלונה טל בפסטיבל קומיק קון. GettyImages
אוטוטו בארץ. אפשר סלפי? אלונה טל/GettyImages

לאחרונה אף סיימה את צילומי הסדרה "Hand of God", שמביים מארק פורסטר ("מלחמת העולם Z"), דרמה העוקבת אחר שופט מושחת (רון פרלמן, "ילדי האנרכיה") הסובל מהתמוטטות עצבים ומאמין כי אלוהים מאלץ אותו לצאת למסע צדק אישי. מלבדם בקאסט גם דנה דילייני ("עקרות בית נואשות"), אנדרה רויו (באבס מ"הסמויה") וגארט דילהאנט ("לגדל את הופ").


וואלה! סלבס לוהקה לסדרת רשת חדשה על חשפנית יפנית.

אלונה טל. ניר פקין
רק לא לשכוח להביא חתימה. אלונה טל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully