וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה והחבר החדש כבר לא מסתתרים

10.6.2015 / 15:48

עד לא מזמן היחסים ביניהם היו בגדר שמועות. אבל אמש, רי-רי והחבר החדש, קארים בנזמה, החליטו לצאת מהארון ובילו ביחד במועדון לילה. בסיום הערב, הוא גם קנה לה מתנה מיוחדת. וואלה! סלבס נצנצים

עריכה: מאיה בן ניסן

תודו שגם אתם לא האמנתם ולו לרגע אחד שריהאנה אי פעם תצליח להתגבר על ההוא שהשאיר סימנים כחולים על גופה, נו כריס בראון, תתקדם בחייה ותמצא אהבת אמת חדשה. אז זהו, שעכשיו נראה כי הדבר קרוב למציאות מאי פעם.

אחרי אפיזודה חולפת או אחת שבכלל לא היתה עם ליאונרדו דיקפריו, נראה שהילדה הרעה מברבודס, החליטה סוף סוף לפתוח את לבה עבור גבר אחד יחיד ומיוחד. חובבי הכדורגל שביניכם בוודאי יזהו אותו כקארים בנזמה, כוכב הקבוצה הספרדית ריאל מדריד.

סיפור בדקה סלבס 10.6.15 - רומן חדש לריהאנה. splash, מערכת וואלה!
אז יש אהבה? ריהאנה ובנזמה/מערכת וואלה!, splash

השניים, שעד כה ניסו להכחיש את היחסים ביניהם, הגיעו למועדון לילי ונצפו עוזבים אותו אחד אחרי השנייה. או במילים אחרות: מה שקורה במועדון לילה - נשאר במועדון לילה. אלא אם כן בסוף הערב יש רמז לבאות.

אז זהו, שבסוף הערב, רגע לפני שהמשיך לדרכו, קרא בנזמה לרוכלת שעברה באיזור ורכש ממנה את כל הפרחים שהיו בידיה. ברור שהוא הוציא סכום נדיב ושילם לה אל מול עדשות הפפראצי. עכשיו תנחשו לבד למי הפרחים מיועדים.


מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)


הפרחים היחידים שוואלה! סלבס קיבלה היו שושנים שחורות. כמו הנשמה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully