וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן חושפת: "החלום שלי הוא להיות גבר"

13.6.2015 / 0:28

וואלה! סלבס בילתה מאחורי הקלעים של צילומי פרויקט הגאווה שלה בשיתוף עיריית תל אביב - וביררה עם המפורסמות איזה גבר הן חלמו להיות ולמה בכלל הסכימו להצטלם כך? וואלה! סלבס ענוגה

עריכה: מאיה בן ניסן

לחצו כאן כדי לראות את כל הנשים היפות בתור גברים


אחרי שבחנתם שוב ושוב (ושוב) על התמונות המהממות של פרויקט הגאווה המיוחד שהפיקה וואלה! סלבס בשיתוף עם עיריית תל אביב, ואחרי שהתעלפתם שוב (ושוב) - קבלו את מה שקרה מאחורי הקלעים, בזמן שהמפורסמות הפכו לגברים.

אז בין האיפור לחבישת הפאה, וואלה! סלבס בדקה עם המפורסמות מדוע הן הסכימו לקחת חלק בפרויקט. "חלום שלי", סיכמה מיה דגן את ההסכמה שלה. לעומתה, הזמרת אפרת גוש סיפרה כי היא "מרגישה שיש בי צד גברי, אז זה לא בא לי לגמרי משום מקום".

פרויקט גאווה. דייב שחר
חלום שלה להיות גבר! מיה דגן/דייב שחר

כמו מי היו המפורסמות רוצות להיראות? אז טוב ששאלתם, כי ח"כ יעל גרמן מ"יש עתיד" היתה רוצה להיות דומה ללא אחר מאשר ג'וני דפ. אבל נראה שלחברת הכנסת תהיה יריבות לא קלה, מהסיבה הפשוטה שגם המגישה ירדן הראל, מאוד היתה רוצה להיראות כמו הכוכב ההוליוודי. לבסוף, נראה כי מי שהיתה הכי דומה לו, היא דווקא מירי בוהדנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרויקט גאווה. דייב שחר
מתחברת לצד הגברי שבי. אפרת גוש/דייב שחר

מה לגבי ג'ודי ניר מוזס? היא מאוד מרוצה מהתוצאה, מהסיבה הפשוטה שלדעתה היא מזכירה את סבה, יהודה מוזס ז"ל. "הכל משוחרר", היא מסבירה ומצהירה כי "כיף להיות בן". לעומתה, מיכל אמדורסקי דווקא תיארה את עצמה בתור מאפיונר משנות ה-40, אך לבסוף, לטענתה כמו תמיד יצאה דומה לגבר גיי. "גם בתור גבר אני גייז", אמרה בבדיחות.


וואלה! סלבס ניסתה פעם לגדל זקן, זה נגמר בשני זיפים ג'ינג'ים, אז היא חתכה. את הזקן!


לחצו כאן כדי לראו את כל הנשים העדינות כגברים חסונים

פרויקט גאווה. דייב שחר
דומה לג'וני דפ? מירי בוהדנה/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully