וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט מיוחד: סלבס הופכים לטרנסג'נדרים

צילום: איתן טל

9.6.2015 / 16:17

לרגל שבוע הגאווה, וואלה! סלבס נרגשת להציג בפניכם את פרויקט הדגל של וואלה! NEWS ועיריית תל אביב - סלבס הופכים ליום אחד לבני המין השני. בין המצולמים: חברת כנסת וכוכב ילדים. וואלה! סלבס מתהפכת

פרויקט גאווה. איתן טל
מזהים?/איתן טל

שבוע אירועי הגאווה השנתי של תל אביב הוא ללא ספק השבוע הכי שוויוני, ססגוני ושמח בישראל. כמדי שנה, גם הפעם, וואלה! סלבס יצאה מגדרה על מנת להביא לכם את הפרויקט הכי לוהט בעיר. ויודעים מה? היא הצליחה. ובגדול!

לרגל השבוע הגאה, וואלה! NEWS בשיתוף עם עיריית תל אביב פנתה אל 12 מפורסמים ומפורסמות, וביקשה מהם להפוך ליום אחד לבני המין השני. התוצאה? הגברים הכי לוהטים בביצה הפכו לנשים הורסות, והמפורסמות הכי שוות הפכו לגברים מסוקסים.

פרויקט גאווה. איתן טל
מי בתמונה?/איתן טל

השנה, החליטו באגודת הלהט"ב כי הנושא של המצעד יהיה חיזוק הקהילה הטרנסג'נדרית. בישראל חיים כיום אלפי טרנסג'נדרים שניצבו לא אחת עם יתר חברי הקהילה הלהט"בית הן במאבקיה המשפטיים והציבוריים והן ברגעי הזוהר והתהילה שלה. אירועי הגאווה 2015 מדגישים את התרומה של הטרנסג'נדרים לקהילה הגאה ולעיר תל אביב-יפו וקוראים להכרה בצרכיהם ולשיוויון זכויות מלא לכל המגדרים באשר הם.

רוצים לדעת מי הסלבס שהסכימו להפוך ליום אחד לבני המין השני? חכו ליום חמישי, אז יחשף הפרויקט המיוחד ובו המפורסמים שאתם הכי אוהבים כפי שלא ראיתם מעולם. רמז קטן: בין המצולמים תוכלו למצוא כוכב ילדים, חברת כנסת, דוגמן לוהט ושחקנית מפורסמת. תתחילו לנחש. ועד אז, שבוע גאווה שמח.


וואלה! סלבס עדיין לא החליטה אם היא גבר או אישה. בעצם, למה היא צריכה להחליט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully