וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי עטיה מגלה: "איציק הוא הפחד הכי גדול שלי"

3.6.2015 / 13:01

רגע אחרי שהודחה מהתחרות, הדוגמנית המתבגרת של "האח הגדול VIP" מדברת על הפרידה מאהובה בריאליטי, על הילדים של עטיה שראו את הרומן על המסך ועל רתם איזק. קרב חתולות? וואלה! סלבס כנות

צילום: דייב שחר עריכה: יותם וקס

ממש כמו רומיאו ויוליה בסיפור של שייקספיר, צופי "האח הגדול VIP" החליטו לקרוע את הזוג המאוהב של הבית, נטלי עטיה ואיציק זוהר, ולשלוח את החצי הנשי של הצמד הביתה. בתור המודחת הטרייה של עונת האנשים המוכרים, הדוגמנית מספרת על התחושה רגע אחרי שיצא המהבית המתועד במדינה.

"זו היתה ממש קריעה, להיקרע מאיציק. אמרתי לו באוזן 'אני לא רוצה לעזוב אותך'. לא האמנתי שזה לא ניצח", היא מספרת באכזבה על הרומן הרומנטי שנקטע בעיצומו. "אבל אם כבר נכנסתי לזה רציתי להיות שם עד הסוף, שמתי את הלב שלי, את הקישקעס, כל מיני איברים פנימיים וגם חיצוניים". בסדר, מקסימום תתראו בעוד כשבועיים!


עוד סיפורי סלבס:
טל מוסרי הותקף על ידי מאות ילדים מעריצים!
"האח הגדול VIP": קטיה גאלי פותחת פה על רתם ונטלי
שואפים לאהוב: הטיול הרומנטי של אנה ארונוב ודודי חסון

נטלי עטיה. דייב שחר
מה יגידו הילדים, אמא. נטלי עטיה/דייב שחר

עטיה בת ה-40, לא מתחרטת על הפגנת האהבה על המסך, למרות העובדה שגם הילדים שלה ראו את ההתרחשות על המסך. "אחרי הלילה הראשון שאיציק ואני היינו יחד, התנשקנו, התחבקנו, התמזמזנו מתחת השמיכה... התעוררנו אחרי לילה ששתינו, אבל זה החיים", היא משחזרת. "אני לא בטוחה שילד יכול להיות מוכן לזה, טראומות שיכולות לקרות מהתכנית הזו הן משהו שנצטרך לבחון לשנים קדימה".

רגע, אז מה יש בזוהר שמשך אליו כמה ממשתתפות העונה? לדבריה של עטיה, "איציק הוא הפחד הכי גדול שלי. יש איזשהו אישיו עם אמינות ואני מאוד סובבת בחיים שלי סביב הפחד של נאמנות ואמינות". לדבריה, "יש כוח בלהצליח לראות מישהו על כל המורכבויות שלו ולא 'הוא בגד בי אז אני עוזבת עכשיו, אני לא אדבר איתו', החיים יותר מורכבים מזה". ומה גבי הפלרטוט שלו עם רתם איזק? לדבריה של עטיה היא "לא סומכת על רתם, בשום פנים ואופן לא. בחיים לא. פעם האמנתי שהטובים מנצחים, אני כבר לא יודעת אם זה נכון". אאוץ'.


וואלה! סלבס מורכבת יותר מפחמימה.


רכלו על הפחדים של נטלי עטיה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully