וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריקה איגלסיאס נפצע והמשיך להופיע

שירות וואלה! סלבס

1.6.2015 / 8:56

חתך ביד? איבוד דם? הצחקתם את הלטינו הלוהט, כי כל אלו לא יעצרו את אנריקה איגלסיאס מלהמשיך את ההופעה שלו במקסיקו - כשרק חתיכת בד מנסה למנוע את הדימום הרב. וואלה! סלבס גבר גבר

אנריקה איגלסיאס. אינסטגרם, צילום מסך
אאוצ'! אנריקה איגלסיאס/צילום מסך, אינסטגרם

כל אמן יסכים שלא נעים להיפצע, בטח לא במהלך הופעה, אבל כולם (או לפחות רובם), גם יגידו לכם ש"ההופעה חייבת להימשך" (טוב נו, באנגלית זה באמת נשמע טוב יותר) - תשאלו את ביונסה שהשיער שלה נתקעה במאוורר או את בריטני ספירס שנקעה לאחרונה את הרגל שלה. גם אנריקה איגלסיאס יודע את זה.

הזמר הלוהט, שהגיע להופעה במקסיקו, ניסה במהלך אחד השירים לתפוס בידיו מטוס קטן שאמור לצלם מהאוויר. אממה, לצערו של איגלסיאס, המבצע לא הסתיים בהצלחה, שכן המטוס, שמופעל על ידי שלט רחוק, חתך את ידיו והותיר אותו מדמם על הבמה באמצע ההופעה.

אנריקה איגלסיאס. אינסטגרם, צילום מסך
ההצגה חייבת להימשך!/צילום מסך, אינסטגרם

אך אל דאגה, כי לא אחד כמו הלטינו ההורס ייתן לתאונה מצערת שכזו לפגוע במהלך ההופעה, וכך, למרות שקיבל המלצה מהחובש שהיה במקום, להפסיק את ההופעה - סרב אנריקה ועלה חזרה לבמה שתחבושת חבושה סביב ידו, בניסיון לעצור את הדימום הרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"במהלך ההופעה, אנריקה בדרך כלל תופס את המטוס הקטן שמשמש לצילומי אוויר, על מנת לצלם את הקהל שלו", מסר הדובר של הזמר, "משהו השתבש וקרתה לו תאונה מצערת. הוא החליט לעלות ולהמשיך להופיע במשך חצי שעה נוספת, בזמן שהדימום המשיך במהלך ההופעה. בסיום ההופעה הוא מיהר לשדה התעופה, שם חיכה לו אמבולנס ומיד לאחר מכן הוא עלה על מטוס ללוס אנג'לס, על מנת לראות מומחה".


וואלה! סלבס חותכת את היד פעם בשבוע, בעיקר כשהיא רעבה ומנסה להכין אוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully