וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ההצעה המגונה של משה פרץ

28.5.2015 / 18:27

מהריקוד הסוער של הטופמודל ולהקת הבנים, דרך הפאוור קאפל הגאה שמאיים לכבוש את המסך ועד להצעת מיליון שלה סרב הזמר המזרחי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחים חמישה בנים, שאי שם בשנות התשעים היו סופר לוהטים ועם זאת, בשנות האלפיים יש בחורות שעדיין מתרגשות מהם. אחת מהן היא טופמודל שכולכם מכירים.
מעשה בבקסטריט בויז (כאילו דא?) שפעם נחשבו לדבר הכי לוהט בתעשיית הבידור. עברו כמה שנים, הבחורים כבר לא חמים כשהיו, אבל עדיין יודעים איך להלהיב עשרות אלפי בנות ברחבי העולם ובמיוחד אחת, בר רפאלי שמה, שלא רק הגיעה להופעה וידעה את כל המילים, אלא גם עלתה לבמה והזיזה את הגוף כאחרונת הגרופיות.

בקסטריט בויז בר רפאלי. אדם שרור, צילום מסך
תרימי! בר רפאלי והבקסטריט בויז/צילום מסך, אדם שרור

למקום הרביעי מגיע עוד ישראלי שקיפץ לצד כוכבים הוליוודים, רק שבמקרה שלו, זה היה בחתונה שלו. דמיינו לכם מצב היפותטי. אתם סוף סוף מוצאים את האחת שלכם, מתכננים את החתונה, וברשימת המוזמנים שלכם יש גם שניים: ביונסה וג'יי זי. עכשיו תפסיקו לדמיין ותתחילו לקנא, כי לישראלי נועם גוטסמן זה קרה גם קרה. הגברבר המאושר, שהוא במקרה גם מיליארדר, התחתן עם מנהלת המכירות של בית אופנה גדול. אם תהיתם למה הפאוור קאפל הכי הורס בעולם הרחיק עד פירנצה, התשובה היא שהם חברים מאוד טובים של גוטסמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב! ביונסה וג'יי זי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיע פאוור קאפל חדש ומפתיע שמאיים לכבוש את המסך. לידיעת הצופה שלומית מלכה: אם בקרוב מאוד תראי את בן זוגך יהודה לוי מדבר באוחצ'יות פלאס תנועות ידיים נשיות, אל תיבהלי - יהודה לוי בסך הכל מתאמן לקראת התפקיד שלו בעונה השנייה של אמא ואבא'ז שם הוא ינהל, ככל הנראה, רומן עם לא אחר מאשר הראל סקעת. כן, מצטערים להרוס לכם, אבל בעונה השנייה של הסדרה, לוי עוזב את יפתח קליין ומנהל רומן עם גברבר אחר, אותו יגלם סקעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודות. יהודה לוי והראל סקעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ביהודה לוי עסקינן, מעניין מה הוא יגיד כשהוא ישמע שלחברה שלו יש פרטנר חדש?! מה?! יהודה נשמה, מה חשבת, שאתה תתעסק לך עם הראל סקעת והחברה הסופר הורסת שלך, שלומית מלכה, תישאר אדישה ותצפה מהצד? אז זהו, שממש לא! כי בימים אלה היא כבר מתרגלת זוגיות חדשה עם דוגמן היסטרי העונה לשם אורן קטן. תירגעו, גם במקרה של מלכה מדובר בענייני עבודה בלבד, אחרי שקטן לוהק להיות הפרזנטור לצידה בקמפיין של רשת הלנז'רי "אינטימיסימי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסים! אורן קטן ושלומית מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המצעד נסיים עם מישהו שקיבל גם הוא הצעת עבודה מפתה, אבל סירב, למרות שמדובר בהצלעה בשווי מיליון שקל(!) מיליון שקלים. כן, מיליון שקל! זה מה שהציעו למשה פרץ בשביל לבצע מחרוזת שירים במופע החנוכה החדש "המכבים". אבל הוא סירב להצעה. משה כפרה, הכל תקין?! השתגעת?


וואלה! סלבס לא מסרבת לתשלום. גם בתמורה למטבעות שוקולד.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

משה פרץ. רון קדמי,
מיליון שקל, בייבי./רון קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully