וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו של דודו טופז נתבעים על ידי עורך דינם לשעבר

18.5.2015 / 0:20

עורך דינם לשעבר של בניו של דודו טופז המנוח, דניאל, עומר ויהונתן - הגיש נגדם כתב תביעה על שנה וחצי של עבודה, שכר טרחה ואגרת בית משפט, שלטענתו הם חייבים לו. וואלה! סלבס משפטית

דניאל טופז עומר טופז. נמרוד סונדרס
אחים, גם בעת צרה. דניאל ועומר טופז/נמרוד סונדרס

אם חשבתם שדניאל טופז סיפק לכם מספיק דרמות על המסך בתכנית הריאליטי, כנראה שאתם לא ממש יודעים מה קורה בחייו הפרטים.

רגע לפני שהפך לכוכב ריאליטי בפני עצמו, חייו של טופז ג'וניור היו דרמה לא קטנה - עם אב מפורסם שהואשם במעשים פליליים ונעצר, התאבד בתא המעצר וכמובן ירושה אחת שהותיר לשלושה ילדים. אם כל אלה לא מספיקים, כעת, נמצא בנו הבכור של הבדרן ואיש הטלוויזיה המנוח דודו טופז בדרמה חדשה, הכוללת כתב תביעה שהוגש נגדו ונגד אחיו הקטנים.

בכתב תביעה אשר הוגש לבית המשפט בתל אביב, תובע עורך הדין עודד גיל את דניאל, אחיו הצעיר עומר טופז ואת יונתן טופז (על ידי אמו והאטופטרופוס שלו, רוני זאנתי) - בגין שכר טרחה שלא שולם עבור ייצוגם בתביעה נגד שירות בתי הסוהר.


רוצים עוד חדשות חמות?
משפחת VIP: מיכל אמדורסקי חוגגת את הולדת הבת
מייקל לואיס מציג: קוביות לוהטות ואח חתיך
הבקסטריט בויז מגיעים לקניון

דניאל טופז. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
הבן מהריאליטי. דניאל טופז/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

על פי כתב התביעה, מאז קבלת התיק ועד ל-1 בספטמבר 2014 (משך כשנה וחצי של טיפול), התובע עמל על שתי תביעות יחד עם עורכי דין במשרדו - האחת, כנגד המכון הפתולוגי, שאף הוגשה בתחילה לבית המשפט המחוזי ולאחר מכן, משיקולי אגרה לבית המשפט המחוזי מרכז.

כתב התביעה ממשיך ומציין כי ב"משך העבודה על התביעות, הושקעו מאות שעות עבודה, על ידי התובע ואחרים ממשרדו בפגישות עם הנתבעים, בטיפול בהכנת חוות דעת רפואית, בהכנת התביעות, עיון בחומר רב שהועבר על ידי הנתבעים למשרדו של התובע ועוד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
"עו"ד גיל, פנה שלוש פעמים במכתבים לעורך דין המייצג את הנתבעים - אך לא התקבלה תשובה"

כעת תובע עורך הדין מבניו של טופז, סכום שנקבע "בהסכם עימם העומד על 8.75 אחוזים מכל סכום אותו יקבלו עד למתן פסק דין - מכל אחת מהתביעות או 10 אחוזים מכל פסק דין שיקבלו בכל אחת משתי התביעות". בנוסף הפרקליט לשעבר דורש החזר על הוצאות אגרות בית משפט, שלא שולמו לו.

על פי כתב התביעה, עורך הדין גיל, פנה שלוש פעמים במכתבים לעורך דין המייצג את הנתבעים - אך לא התקבלה מהם תשובה. כשנה וחצי לאחר מועד הגשת התביעה על ידי גיל, התקבל מייל למשרדו בו מודיעים לו בניו של טופז שהחליטו להעסיק עורך דין שייצג אותם במשפט "ברגע שנמנה עורך דין חדש, נדאג שהוא ייצור איתך קשר ויטפל בנושא הערבת הייצוג וכן בנושא שכר הטרחה המגיע לכן בגין הכנת התביעה", כתבו.

הרשימה. נמרוד סונדרס
בניו של דודו. יהונתן, דניאל ועומר טופז./נמרוד סונדרס

כתב תביעה על סך מיליוני שקלים

כתב התביעה שהגישו בניו של טופז עומד על 11 וחצי מיליון שקלים כנגד שירות בתי הסוהר. בתביעה, שהוגשה בחודש דצמבר 2014, טוענים הבנים כי שירות בתי הסוהר התרשל בשמירה על חיי אביהם. לטענתם, ההתאבדות של טופז אירעה "חרף כל הסימנים המקדימים לכך, כולל ניסיון התאבדות קודם שכשל".

עוד נאמר בכתב התביעה כי מיום מעצרו ב-31 במאי 2009 ועד יום התאבדותו ב-20 באוגוסט 2009, נבדק טופז תשע פעמים על ידי פסיכיאטר מומחה. הבדיקה האחרונה נערכה שבוע לפני ההתאבדות, שבה טופז הוגדר כ"אסיר ברמת השגחה א'", שאסור לשכנו לבד בתא ולא עם אסירים אובדניים אחרים, אולם לפי כתב התביעה הוא שובץ בתא ביחד עם חמישה עצורים, שהוגדרו כאסירים הנתונים בסיכון אובדני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל ועומר בבר המצווה של אחיהם הצעיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, בכתב התביעה נטען כי לפני מותו הטרגי היה שרוי טופז בדיכאון עמוק - ואף ניסה להתאבד מספר שבועות שקדמו להתאבדות באמצעות הזרקת אינסולין לגוף. "על אף צלצולם הרם והטורד של כל פעמוני האזהרה לא שת איש לבו למנוח, לא פיקח עליו, לא מנע ממנו את הגישה לאמצעי ההתאבדות, ולא עשה דבר כדי למנוע את מותו", כך נכתב בכתב התביעה.

עומר טופז. נמרוד סונדרס
עומר טופז בטקס לזכר אביו/נמרוד סונדרס
דניאל טופז, עומר טופז, מיקי גולדנברג. נמרוד סונדרס
בניו של דודו עם אחיו מיקי גולדנברג/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully