וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הבחורה שכבשה את משכן ראש הממשלה

14.5.2015 / 18:29

מהחבילה של הכוכב ההוליוודי, דרך מלכת היופי שלוהקה לריאליטי והזמר שנפרד מאשתו לאחר 40 שנות נישואים. אבל זה כלום לעומת החברה החדש של בנו של ראש הממשלה. וואלה! סלבס רושמת

ביגוד באדיבות: FRED PERRY

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד נפתח עם ידיעה גדולה, מה גדולה - ענקית! זה מטוס? זה טיל? לא זה בסך הכל איבר המין של כריס המסוורת', המוכר לכם יותר כשחקן האוסטרלי השרירי והבלונדיני. אז אם אתם ממש בקטע של להבין מה קורה לו בין הרגליים, אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש של הסרט "החופשה", שם הגברבר מציג (בתחתונים, תירגעו!) את החבילה הנאה שלו. טוב נו, החבילה פלוס תותבת מכובדת שהצמידו לו בהפקה. בכל מקרה, ההנאה מובטחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבילה עוברת. כריס המסוורת'/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת למישהו שבקרוב יביא חיים חדשים לעולם. לא ברור אם מדובר בחבילה כמו של המסוורת', כך או כך, וובה לזרוביץ' מ"המירוץ למיליון" עשה מה שצריך - וכעת הוא ואשתו לעתיד מרינה מצפים לילד, שיגיח לאוויר העולם בחודשים הקרובים. אז סמסו מזל טוב לפליט הריטאליטי ואל תשאלו מה אלה חושבת על זה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
וובה לזרוביץ. ניר פקין
שיהיה במזל! וובה לזרוביץ' וארוסתו/ניר פקין

למקום השלישי מגיעה עוד מישהי שבקרוב מאוד תצטרף לוובה ואלה, בפנתאון הריאליטי. מלכת יופי במיל'? האקסית של מוש בן ארי? תשכחו מכל הטייטלים, כי בקרוב מאוד טיטי איינאו תאמץ לעצמה טייטל חדש - פליטת ריאליטי, או זוכת ריאליטי, תלוי אם תסיים את גמר 'הישרדות', לשם היא לוהקה לאחרונה כאחת ממתמודדות ה-VIP, במקום הראשון.

טיטי איינאו. רפי דלויה
מעניין איך תראה בביקיני. טיטי איינאו/רפי דלויה

היכונו לאחת הידיעות ההזויות שנחתו על שולחנה של וואלה! סלבס. דודו פישר מתגרש. מה? מי? אה? רגע רגע, תירגעו, זה בסדר שאתם לא מכירים אותו. בכל זאת, אם נולדתם אחרי שנות ה-70, קיים סיכוי שלא תכירו. פישר, שנחשב לאחד הזמרים המרגשים בתעשייה, החליט להיפרד מבת זוגו לאחר 40 שנות נישואים. כן, אתם שומעים נכון - 40 שנות נישואים שהגיעו לקיצן ביום בהיר אחד. עצוב, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. דודו פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הראשון נמצא עוד גברבר שידוע במערכות היחסים הקצרצרות שלו, אלא שהפעם מדובר באחד עם ייחוס משפחתי שווה במיוחד. יאיר נתניהו עם הנורבגית? יאיר נתניהו עם לי לוי? רגע, יאיר נתניהו יוצא עם גברים? לא! תירגעו, זה סתם חורשת שמועות לא נעימה. כי לגבר הלוהט מבית ראש הממשלה יש חברה חדשה. קוראים לה רומי שטיקר, היא רק בת 20, וכשהיא לא אוחזת ידיים עם נתניהו ג'וניור היא משרתת בצבא ההגנה לישראל. פטריוטית משהו.

יאיר נתניהו. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
חמודים. נתניהו והחברה/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully