וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול VIP: הפרטים שאתם עדיין לא יודעים

10.5.2015 / 14:35

רגע לפני שהבית הכי מפורסם במדינה פותח את שעריו - קבלו פרטים נוספים שלא שמעתם עליהם: מי הדייר הנוסף שנכנס? מה המשימה הראשונה ומי המתחרה שלא תכנס לבית? וואלה! סלבס רואה הכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השעון לאחור מתקתק, הבית הכי מפורסם במדינה כבר נקי ומצוחצח, "האח הגדול" עושה חזרות לקראת הפתיחה הגדולה - וכולם מחכים שהדיירים המפורסמים יכנסו לבית המצולם 24 שעות ביממה. כן, אחרי אין ספור ספוקלציות, הערב (א') תתחיל עונת ה-VIP של תכנית הריאליטי הכי טראשית על המסך שלכם.

רגע לפני ששערי הבית נפתחים, וואלה! סלבס חושפת בפניכם כמה פרטים מעניינים - זאת כמובן במידה ולא ישתנה שום דבר ברגע האחרון - כמו למשל את שמו של דייר נוסף שעדיין לא פורסם. אתם מוכנים? כי הדייר שיפרד ממשפחתו לשלום וייכנס לבית, הוא לא אחר מאשר השחקן המוערך מוטי גלעדי, ששמו עלה לכותרות לאחרונה לאחר שהתגרש בשנה שעברה מהשחקנית אסנת וישינסקי.

מוטי גלעדי. אביב חופי
וולקאם. מוטי גלעדי/אביב חופי

אם הגולש גלעדי קורא את זה, אולי כדאי שיידע כי הדוגמנית הבינלאומית, סטלה עמר - ששמה פורסם כאחת הדיירות שתכנס לבית - לא תעשה את צעדיה אל עבר המדרגות היום, אלא תכנס בהמשך העונה.

למה? מאחר ועמר עתידה לקחת חלק בתצוגת האופנה של המעצב הצרפתי ז'אן פול גוטייה, שפותחת את אירוע "Life Ball" - אירוע ההתרמה הגדול בעולם של הקהילה הגאה. עמר, שהיתה במשך שנים המוזה של גוטייה, תצעד על המסלול לצד שמות גדולים כמו פאולה עבדול, קלי אוסבורן, הדיווה הישראלית דנה אינטרשיונל וכרמן אלקטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היום מותק. סטלה עמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצערה של עמר, היא לא תקח חלק במשימה הראשונה של הדיירים - לרהט את הבית המפורסם. כן, על פי מקורות בהפקה, הדיירים יכנסו היום לבית עם ריהוט בסיסי ויהיה עליהם לבחור את הרהיטים המתאימים לפי הטעם האישי שלהם.

מהפקת התכנית נמסר: "איננו מגיבים לשמועות בנוגע ל'האח הגדול'. כל הפרטים ייחשפו הערב באירוע פתיחת העונה".


וואלה! סלבס עדיין מחכה להיכנס לבית שימוש. כבר שעה שהחבר שלה תקוע שם.


רכלו על "האח הגדול" בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית "האח הגדול" באחד מגלגוליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully