וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו הותקף במרכז תל אביב

7.5.2015 / 14:03

הדוגמן האנדרוגני הבינלאומי הותקף בצהרי שישי במרכז תל אביב, על ידי גבר אלמוני, שגרם לחבלות בפנים, רק בגלל שניסה להגן על שתי קשישות בנות 80. "הוא קרע לי את השפה", סיפר סטרשקו. וואלה! סלבס המומה

סתיו סטרשקו בקמפיין לנעלי יונייטד ניוד. איתן טל,
סתיו סטרשקו בקמפיין לנעלי יונייטד ניוד/איתן טל

לא פעם שומעים על "הישראלי המכוער" שמכה ומקלל. מי שנתקל בישראלי כזה הוא הדוגמן האנדרוגני, שעתיד להיכנס בקרוב לבית 'האח הגדול', סתיו סטרשקו, שנפל קורבן לאלימות מילולית ופיזית בצהרי יום שישי האחרון במרכז תל אביב.

מדי שישי, מתקיימת בשדרות בן ציון בתל אביב הפגנה של אנשים שקוראים להפסיק את הכיבוש. סטרשקו, שהסתובב בשדרות בן ציון, הבחין בבחור אלמוני שנטפל לשתי קשישות בנות 80, שלקחו חלק בהפגנה והחל לקלל אותן.

רוצים עוד רכילות?
רז מפתיע את אלכסה - החברים מגיעים
מה קרה לפנים של אלה מ'המירוץ למיליון'?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאחר התקיפה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמן המצליח החליט שלא לשתוק ופנה אל הבחור ואמר לו 'אתה יודע שהיא יכולה להיות סבתא שלך?', כך מספר סטרשקו בשיחה עם וואלה! סלבס. לצערו של סתיו, התגובה של הבחור לא איחרה לבוא והוא החל לקלל גם אותו, תוך שהוא מכה אותו בפניו.

"הוא אפילו לא ידע שאני גבר, הוא חשב שאניי אישה", סיפר סטרשקו, "מה שהופך את המקרה לגרוע יותר. הוא התחיל לקלל אותי ונתן לי אגרוף בפנים וברח מהמקום", מספר הדוגמן ומוסיף, "הוא עשה לי נזק חמור בפנים, הוא עשה לי חור בלחי וקרע בשפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפקת אופנה עם סתיו סטרשקו.
הפקת אופנה עם סתיו סטרשקו

מיד לאחר המקרה, נזקק לטיפול ופנה לכירורג פלסטיקאי על מנת למזער את הנזק, אך נראה שעדיין ישארו לו צלקות בפנים, מה שעלול לפגוע בקריירה שלו ובמקור פרנסתו. "אני לא מתכוון לעבור על זה בשתיקה", הוא מספר, "למרות שאני לא יודע מי הבחור, אני אלחם בזה ככל שאפשר". לבינתיים, ניגש סטרשקו לתחנת המשטרה והגיש תלונה בנושא.

אם לא יכולו שינויים של הרגע האחרון, ביום ראשון הקרוב יכנס סתיו לבית האח הגדול, שם ייקח חלק בעונת ה-VIP המדוברת, בה ישתתפו מפורסמים נוספים.

וואלה! סלבס מזועזעת ומוקיעה כל אלימות בחברה. שתדעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully