וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: יהודה לוי רוקד לקולה של נינט טייב

6.5.2015 / 16:20

זוגיות חדשה בביצה, אמא טרייה, מצעד הישבנים ההיסטורי, איחוד מרגש מהניינטיז ואיחוד נוסף שכמעט נגמר באסון - אז מי סיפור השבוע? וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין ביגוד: באדיבות FRED PERRY

את הרשימה פותחת חמישיית בנות, שלא ממש סובלות אחת את השנייה, אבל הן אף פעם לא אומרות לא לאיחוד. בטח לא עבור אחד הגברים הכי לארדים בתבל. ג'ינג'ר ספייס, בייבי ספייס, פוש ספייס, ספורטי ספייס וסקרי ספייס, או בקיצור הספייס גירלס החליטו להתאחד לערב אחד יחיד ומיוחד, עמוס להיטי עבר ופלאשים של טלפונים חכמים מכל עבר. אה כן, חוץ ממלאני בי. הסיבה: דיוויד בקהאם, אחד הגברים היותר שווים ביקום והבעל של הספייס הכי מלחיצה – ויקטוריה בקהאם חגג 40, נו זו לא סיבה מספיק טובה?

ספייס גירלס. AP
היוש. ספייס גירלס/AP

במקום הרביעי, מחכה לכם מצעד משל עצמו - מצעד הישבנים. מי זכתה, מי הפסידה ולמי יצא חיקוי עלוב? אירוע המט גאלה הוא הערב בו כל המפורסמות פושטות מעליהן את הטרנינג המצ'וקמק, מרימות טלפון לחבר האוחצ'ה שלהן או במילים אחרות למעצב הכי שווה בתעשייה ומתחפשת לדבר הכי נוצץ שהן יכולות להיות. לעומת השנים הקודמות, הפעם הקונספט היה ברור: תחת, תחת ועוד קצת תחת. אז כמובן שביונסה זכתה ועקפה את ג'יי לו וקים קרדשיאן, שבסך הכל ניסתה לחקות את מלכת הדבורים באאוטפיט דומה לזה שלבשה שנה שעברה. אופסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ביונסה ג'יילו קים קרדשיאן. GettyImages
מצעד הישבנים/GettyImages

אל המקום השלישי מגיעה מישהי שכל הטקסים האלו כבר לא ממש מעניינים אותה. סתם כי היא אמא. בפעם השלישית.
היו ימים שיעל בר זוהר היתה אחת הבחורות היותר לוהטות בביצה. עם מרפסת מפוארת, בלונד בוהק וחיוך כובש – בר זוהר היתה חלומו הרטוב של כל גבר ואישה. עברו השנים, בר זוהר עדיין לוהטת, אלא שאת כל הפאשן הזה היא מעדיפה להשקיע בילדים החמודים שלה. בשבוע האחרון, אחרי שני בנים הורסים, היא קיבלה סוף סוף בת קטנה שתמשיך את המורשת שלה. מי אמר לוליטה ולא קיבל?

יעל בר זוהר. ניר פקין
שיהיה במזל/ניר פקין

במקום השני נמצאת עוד בחורה סופר לוהטת שחזרה לחיינו ובגדול, עכשיו היא גם אוחזת בגבר הורס. אומרים שדברים טובים באים בצרורות, או שמא זה צרות? לא משנה, כך או כך, נראה שזו בהחלט השנה של רונה לי שמעון. אחרי שזכתה בתפקיד ראשי בפאודה וזכתה לביקורות טובות, עכשיו הגברת שמעון אוחזת גם בגברבר לוהט שעושה לי נעים בלילות. קוראים לו עידו והוא בעלים של אחד הבארים היותר נוצצים בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון האקסים שהצליחו לגנוב פוקוס מרובי וויליאמס. אז נכון, רובי היה פה ורובי התבאס על הקהל הבינוני, אבל מה לעשות שאת הקהל בישראל מעניין יותר מה קורה בין יהודה לוי ונינט טייב? בטח ובטח שמר לוי מנענע את התחת בגולדן רינג עם הבת זוג החדשה, בזמן שהאקסית המיתולוגית שלו שורפת את הבמה עם הבעל שלה.

יהודה לוי, שלומית מלכה, אנחל בונני, ישראל אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
יאללה בלגן!/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully