וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אנריקה איגלסיאס

שירות וואלה! סלבס

8.5.2015 / 3:40

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אנריקה איגלסיאס. Jason Merritt, GettyImages
איפה השומה? אנריקה אגלסיאס/GettyImages, Jason Merritt

# אנריקה מיגל איגלסיאס פרייסלר נולד במדריד שבספרד לפני 40 שנה. אביו הוא הזמר חוליו איגלסיאס, אמו היא איזבל פרייסלר, עיתונאית ממוצא פיליפיני. הוריו התגרשו כאשר היה בן שלוש בלבד. ב-1983, כאשר היה בן שמונה, עבר עם אחיו למיאמי שבפלורידה, כדי להתגורר עם אביו - רק מסיבות ביטחוניות, לאחר שסבו נחטף בספרד. לאנריקה יש חמישה חצאי אחים ואחיות מצידו של אביו, ומצד אמו שתי חצאי אחיות.

# מראו המסוקס של איגלסיאס הוא אחד המבוקשים והסקסים בעולם. אחד הדברים הכי מזוהים עימו בעבר, היה השומה המפורסמת על פניו. בשנת 2003 הסיר את השומה מהלחי בשל חשש לגידול סרטני.

אנריקה איגלסיאס. Carlos Alvarez, GettyImages
וואלה! סלבס רוצה לנצל אותך לכמה שעות/GettyImages, Carlos Alvarez

# בשנת 2006, איגלסיאס ביקר בישראל כאורחו של ארקדי גאידמק והופיע במסיבת חנוכה ענקית שאותה ערך האוליגרך לשעבר. אילסיאס שהתלהב מנופיה של תל אביב וירושלים, סיפר בעבר בראיונות שהנשים הכי הרשימו אותו, במיוחד ישראלית אחת, לה קרא "החברה שלי לביקור הזה", שזרקה אותו אחרי 36 שעות מהנות במיוחד. "היא רק ניצלה אותי ל-36 השעות האלה".

# ברזומה הרומנטי של איגלסיאס כולל את דוגמנית פלייבוי המפורסמת, סמנתה טורס, השחקנית ג'ניפר לאב יואיט וכן הטניסאית אנה קורניקובה. הם נפרדו לאחר 12 שנות זוגיות, בשנת 2013. חוץ מהישראלית ש"ניצלה" אותו בביקור הראשון שלו בארץ הקודש, יש ישראלית נוספת שעל פי השמועות כבשה את לבו - שרי גבעתי - שהופיעה בקליפ של שירו "Somebody's Me".

# למרות תדמית של שובר לבבות, אנריקה עושה הכל כדי לא להחזיק בטייטל המבוקש הזה. פעם נשאל אם יסכים להצטלם בעירום, אז ענה בצורה חושפנית ש"אולי אין לי את אבר המין הגדול בעולם. בעצם, יכול להיות שיש לי את איבר המין הקטן ביותר בעולם". רגע, מה!?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנריקה איגלסיאס. Jason Merritt, GettyImages
אבל למה אתה לבוש?/GettyImages, Jason Merritt
אנריקה איגלסיאס, רבקה רומיין (ש) וניקי טיילור בחגיגות 10 שנים ל"בית האופנה" ב-1999. Alan Diaz, AP
נשים נשים נשים/AP, Alan Diaz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully