וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק די ג'יי: רובי וויליאמס הגיע לישראל

30.4.2015 / 20:00

כוכב הפופ הבריטי בן ה-41, שכיכב בעבר בלהקת בנים, נחת אחר הצהריים בישראל, לצורך הופעה אחת ויחידה. אז איך נראה רובי וויליאמס בארץ הקודש? וואלה! סלבס מבדרת אתכם

רובי וויליאמס. סיון פרג?,
הגיע לבדר. רובי וויליאמס בנתב"ג/סיון פרג?

וולקאם, רוקסטאר: רובי וויליאמס, הזמר שהרטיט את לב הצעירות בניינטיז ואז פצח בקריירת סולו שנמשכה עוד כמה שנים טובות - נחת היום (ה') בישראל לקראת הופעה אחת ויחידה בסוף השבוע. וויליאמס בן ה-41, יבלה את סוף השבוע הקרוב בארץ הקודש - עד לשיא ביקורו במוצאי שבת, אז הוא צפוי להופיע בפני המעריצים הישראלים בפארק הירקון שבתל אביב.


עוד סיפורי סלבס:
נינט טייב מסרבת להצעה המפתה של רובי וויליאמס
שיתוף הפעולה הישראלי של ג'רארד באטלר
מי הגיע ליום ההולדת של טום באום?

רובי וויליאמס. סיון פרג?,
רוק, די ג'יי, רוק/סיון פרג?
רובי וויליאמס. סיון פרג?,
הניינטיז ביקשו את המחוות שלהן בחזרה. וויליאמס/סיון פרג?

וויליאמס, שאתם כנראה מכירים בזכות להיטים מהעשורים הקודמים ובהם "Millennium", "Let Me Entertain you" ו-"Angels", הגיע לישראל במטוס פרטי, כשהוא מלווה באביו שמופיע יחד איתו על הבמה, אשתו ושני ילדיו - פלוס צוות של שלוש מטפלות. מלבד ללהקה ולצוות הטכני שדואגים לשואו, מלווים את וויליאמס גם מאפרת, מאמן כושר ומסג'יסטית אישית, כולל כלב הלברדור שלו ספנסר, שהגיעו אף הם עם הטיסה הפרטית לארץ.

את הפריצה הגדולה בקריירה שלו, חייב וויליאמס ללהקת הבנים טייק דאת שפעלה בשנות ה-90. אחרי שפרש לקריירת סולו ב-1996 וזכה להצלחה גדולה לקראת המילניום החדש (כולל תקופת הוללות מרגשת) - עבד גם על כמה פרויקטים מוזיקליים, התאחד מחדש עם חברי טייק דאת לתקופה קצרה, ואז לשוב להופיע סולו. לישראל, הוא מגיע נשוי פלוס שניים, עם מופע מיטב הלהיטים, כמו שהקהל המקומי אוהב.


וואלה! סלבס מקווה לבדר אתכם תמיד.


רכלו על רובי וויליאמס בארץ בפייסבוק

תמונות קשות

וויליאמס מצלם את אשתו בחדר הלידה

לכתבה המלאה
רובי וויליאמס. סיון פרג?,
הופעה נעימה. רובי וויליאמס בישראל/סיון פרג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully