וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'רי סיינפלד

שירות וואלה! סלבס

1.5.2015 / 2:56

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'רי סיינפלד. GettyImages
ג'רי סיינפלד! אתה חצי אשכנזי חצי סורי?/GettyImages

# ג'רום אלן "ג'רי" סיינפלד נולד ב-29 באפריל 1954 בברוקלין, ניו יורק, ארצות הברית למשפחה יהודית. אביו של סיינפלד, קלמן סיינפלד, היה יצרן ממוצא יהודי-הונגרי; אימו של סיינפלד, בטי, היתה עקרת בית ממוצא יהודי-סורי, שהוריה היגרו לניו יורק בתחילת המאה. כיום, אחותו קרוליין משמשת כמנהלת האישית שלו.


# כיהודי גאה, לסיינפלד יש חיבה עזה לנשים יהודיות. הוא יצא בעברו עם הקומיקאית היהודייה קרול לייפר, ועשה רעש גדול בעיתונות אחרי שהתגלה כי החל לצאת עם התיכוניסטית שושנה לווינסטין, כאשר הוא היה בן 39. לאחר מכן, יצא עם נינה סקלר (ששינתה את שמה לג'סיקה לאחר מכן), אחרי שנפגשו במועדון ספורט, על אף שהיתה בזמנו נשואה למישהו אחר. הם התחתנו ב-25 בדצמבר 1999. נולדו להם שלושה ילדים: הבת סשה, הבן ג'וליאן קאל, והבן שפרד קלן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייב לקפוץ לקיבוץ נען!/מערכת וואלה!, צילום מסך

# לסיינפלד יש חיבה גדולה לא רק ליהודיות, אלא גם לישראל. כאשר היה בן 16, סיינפלד התנדב בקיבוץ סער בגליל בצפון ישראל, שם עבר במטע הבננות. איך היתה החוויה עבורו? בעברו סיפר ג'רי בראיון על כך, "ילדים יהודים נחמדים מלונג איילנד לא אוהבים לקום בשש בבוקר לקטוף בננות. בשש בבוקר אתה אמור לישון! ובננות? כל הקיץ חיפשתי רק תירוצים איך אני מתחמק מהעבודה".

# לסיינפלד יש הפרעה קלה הקשורה לבגדים. אחרי כל פעם שהוא חוזר מסיבוב הופעות הוא זורק את הבגדים איתם הוא נסע.

# סיינפלד הוא אספן כפייתי. בארון הבגדים שלו למעלה מחמש מאות זוגות נעלי סניקרס – כולן לבנות. והוא אספן של מכוניות פורשה, צלמי הפפארצי תפסו אותו מצולם בלא פחות מ20 מכוניות שונות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סידרה על כלום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully