וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ההחלטה הגורלית בחייה של טהוניה רובל

30.4.2015 / 17:04

מהחבורה הענקית על פניו של בראד פיט וההישג הבינלאומי של הדוגמנית שלומית מלכה, דרך הראיון המרגש של פאפא קרדשיאן ועד לזוגיות החדשה של טיטי איינאו. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: מאיה בן נון בימוי: דובי קליין ביגוד: באדיבות FACTORY54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותח כוכב הוליוודי לוהט שזכה לא פעם בתואר הגבר הכי סקסי בעולם. או שכבר לא כל כך? תשפטו בעצמכם.
אנג'לינה התעצבנה ודפקה לו אגרוף/ אחד מעשרות הילדים שלו זרקו עליו צעצוע/ עוד תעלול לא מוצלח בסרט הוליוודי שובר קופות? לא, לא ולא - החבורה הענקית שצצה על פניו של בראד פיט היא בסך הכל תוצאה של מעידה, לאחר שהסתובב בביתו בכפכפים. כך לפחות הוא סיפר לכל מי שרצה, כשהופיע באירוע צדקה לילדים אוטיסטים. מאמינים לו?

בראד פיט. ספלאש
מה קרה מאמי? בראד פיט/ספלאש

כעת לדוגמנית ישראלית שמאיימת לכבוש את עולם האופנה העולמי ומסמנת עוד צ'ק בדרך לקריירה בינלאומית. בר רפאלי, מי? קבלו את הכוכבת החדשה בעולם האופנה - שלומית מלכה. סביר להניח שכבר שמעתם את השם שלה לא פעם ולא פעמיים, בכל זאת, היא גם החברה של יהודה לוי. אבל נראה שמלכה כבר מחזיקה כותרות בזכות עצמה, ככה זה שאת מסמנת וי גם על ביצת הזהב 'ספורטס אילוסטרייטד'. אז נכון, היא עדיין לא נכנסה למגזין בגדי הים השנתי, אבל היי, כשהצלמים של המגזין מתלהבים ממך, זה אומר שאת בדרך הנכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסת! שלומית מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי, מגיע מי שהצליח להרעיד את האדמה עליה דורכות בנות משפחת קרדשיאן - וזה לא ממש קל.
עזבו אתכם מהתחת הכי מפורסם בעולם, סרט הסקס של כוכבת הריאליטי או הביקור הלוהט של משפחת הטראש ההוליוודית. לא, לא, לא - הידיעה שבאמת הצליחה להרעיד את הביצה העולמית, שייכת דווקא לאבי המשפחה, או שמא יש להגיד עכשיו אם המשפחה - ברוס ג'נר, או שמא "ברוסילה". כך או כך, בראיון שנתן בארצות הברית, הודה ג'נר כי הוא אישה לכל דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודה. ברוסילה ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצא זוג חדש שמאיים לקטוף את תואר הזוג היפה של התעשייה. הוא: שחקן כדורגל עולה שממיס במבטו לא מעט נשים (טוב נו, גם גברים). היא: מלכת יופי במיל', שהיא נסיכה מהחלומות. יחד: הם תומר ירוחם וטיטי איינאו - זוג חדש דנדש, שמאיים לקטוף את תואר הזוג הכי יפה בביצה.

טיטי איינאו. אביב חופי ורפי דלויה, עיבוד תמונה
פאוור קאפל? טיטי ותומר ירוחם/עיבוד תמונה, אביב חופי ורפי דלויה

אל פסגת המצעד מגיעה פליטת ריאליטי שהחיים שלה בהחלט יכולים לייצר עונה שלמה של תכנית ריאליטי טראש. מקום ראשון ב"האח הגדול", חזרה לאקס המיתולוגי, אירוסים, תכנון חתונה ואז שבועיים לפני - ביטול. החיים של טהוניה רובל יכולים ללא ספק למלא עונה שלמה של תכנית ריאליטי הכי טראשית שיש. רובל החליטה, רגע לפני שהיא צועדת לחופה, שהיא צריכה עוד קצת זמן לחשוב על הנושא ודחתה לעת עתה את המאורע המשמח. עצובים? נא להתנהג בהתאם.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

הרשימה. רפי דלויה
בהזדמנות אחרת. טהוניה ומישל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully