וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני: אירוע החתונה של טהוניה רובל בוטל!

וואלה! סלבס

28.4.2015 / 8:04

בדיוק בעוד חודש, זוכת "האח הגדול" היתה אמורה ללבוש שמלת כלה ולהחליף טבעות עם מישל מרסייה. עם זאת, לאחרונה החליטו רובל וארוסה לדחות את החגיגות. מנהלה של טהוניה: "יתחתנו כשיהיה להם נוח". וואלה! סלבס דרמה

הרשימה. רפי דלויה
טהוניה רוסל ומישל מרסייה חתן-כלה? לא כל כך מהר/רפי דלויה

הכל כבר הוכן לקראת האירוע המרגש בחייה של טהוניה רובל. זוכת "האח הגדול" כבר בחרה שמלת כלה, טעמה את רבע העוף, הכריזה על השושבינות והכל באופן מתועד בתקשורת (כי חייבים) - הכל לקראת אירוע החתונה שלה עם ארוסה, מעצב השיער מישל מרסייה. עם זאת, חודש אחד בלבד לפני שהיו אמורים לעמוד תחת החופה בהתרגשות, רובל ומרסייה החליטו לגנוז את התכניות לאירוע ולדחות את החגיגה הגדולה. צעד דרמטי? הכי!

קניון איילון. אביב חופי
העיקר שמדדת שמלה לבנה. רובל/אביב חופי

רובל בת ה-27 ומרסייה בן ה-52, שהתארסו בקיץ שעבר (אחרי נתק של כמה שנים ואיחוד מרגש שהחזיר אותם זה לזרועותיה של זו), קבעו כי ב-28 במאי יערך אירוע החתונה הגדול שלהם. למרות ההתרגשות וההכנות לאירוע, שלוו בעננת יחסי ציבור לכל גורם מעורב באיוונט המתוכנן, פליטת הריאליטי ומעצב השיער קיבלו בימים האחרונים את ההחלטה כי לא יינשאו בחודש הבא. השניים, ככל הנראה הבינו שפרסום אחד בתקשורת, והם מכוסים מבחינת הודעה לשלל האורחים שתכננו להזמין לאירוע.

נכון, השניים לא הפסיקו להפגין את אהבתם בחודשים האחרונים באמצעות תמונות דביקות ברשת ובילוי משותף באירועים מתוקשרים, כך שלפי שעה תכנוני החתונה לא בוטלו - אלא רק האירוע שתוכנן לחודש מאי, וייתכן שיתקיים במועד מאוחר יותר. מקורבים לבני הזוג, מספרים כי לא מדובר בצרות בגן עדן ורובל ומרסייה לא נפרדו, אלא בחרו לעכב את ההתרגשות הגדולה.

עופר רפאלי, מנהלה של רובל, מסר: "הם יתחתנו כשיהיה להם נוח".


וואלה! סלבס דוחה רק אנשים שטוענים שהיא צריכה לאכול פחות.


רכלו על האירוע המבוטל של טהוניה בפייסבוק

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יום הולדת טהוניה. ניר פקין
לא יצעדו לחופה בקרוב. טהוניה רובל וארוסה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully