וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום הזה מרסק": מפורסמים זוכרים את חללי ישראל

וואלה! סלבס

22.4.2015 / 10:35

יחד עם כל עם ישראל - ביום הזיכרון לחיילים הנופלים ונפגעי הטרור, אנשי תעשיית הבידור מביעים ברשתות החברתיות את תחושתיהם הקשות ומחזקים את משפחות הנופלים. וואלה! סלבס מרכינה ראש

עם ישראל חי, תמיד. היום (ד'), עם כל תושבי המדינה - גם אנשי תעשיית הבידור המקומית מתייחדים עם זיכרונות מהנופלים בשירות המדינה, אלה שמתו בפיגועי טרור ומשפחותיהם, ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. גם השנה, המפורסמים השונים הביעו את תנחומיהם ולשתף בזיכרונות - באמצעות הרשתות החברתיות.

לצד תמונות של דגלי ישראל ואבוקות אש התמיד, יש את אלה שבקשו לשתף בהקדשות אישיות. אחר מהם, הוא הזמר הראל סקעת שהסביר כי "בכל שנה היום הזה מרסק אותי מחדש. בכל שנה אני מבין שההישרדות שלנו כאן במדינה לא הופכת קלה יותר ורחוקה מלהסתיים. בכל שנה נוספים שמות נוספים, ילדים נוספים, חיילים נוספים, אזרחים, ישראלים. בכל שנה אני תוהה האם זה יותר מידי לבקש שבשנה הבאה לא נציין שמות חדשים, לא נהיה למודי מבצעים וקרבות נוספים? יהי זכרם של הנופלים ברוך".

Today we remember all our brave soldiers that lost their lives protecting us and our county 🌹 #יזכור

A photo posted by Esti Ginzburg Keizman (@estiginzburg100) on

בעוד שאגם רודברג, אייל גולן ומיקי בוגנים פרסמו תמונות שמביעות את הכאב ביום ההנצחה הזה, לאה שנירר, שיתפה בתמונות אישיות של אביה שנפל כלוחם צה"ל. "מדליקה משואה לזכרו של אבא... ולזכרם של כל חללי מערכות ישראל... יהי זכרם ברוך", כתבה. השחקן ישראל אטיאס פרסם תמונה שלו בתפקיד חייל כשה וא עטוף בדגל המדינה, בעוד שגל גדות כתבה לקהל המעריצים הבינלאומי שלה כי "אנו זוכרים את כל אלה שהקריבו את חייהם והגנו עלינו".

שירי מימון, שיתפה בכאב כי "השנה הכי קשה לי. לא יודעת למה. לא מצליחה לחייך, בקושי מצליחה לשיר. משהו בכאב שלי השתנה. הוא התבגר, קיבל משמעות. זה כאב אחר. מפחיד. זה כאב חזק. של אמא". עוד הוסיפה, "כל שנה אני צופה בטלוויזיה, בסיפור ועוד סיפור שקורע את הלב והדמעות מציפות. כל הופעה שלי אני מקדשת את זכרו של החבר שלי , הגיבור יוסי בן מוחא ז"ל שנהרג בפעילות מבצעית בלבנון בגיל 19 ועשר שנים אחרי הציף אצלי את הכאב וגרם לי לשיר לו את המילים שכתבתי לו. זה מלווה אותי כל השנה. לזכרו. לזכרם".

רוני דלומי, שיתפה את המילים לשיר "שיר ארץ" של נתן יונתן, "ארץ שמתקו לה רגביה ומלוחים כבכי כל חופיה שנתנו לה אוהביה כל אשר יכלו לתת", לצד המילים, "לא עוד. אף פעם. הלוואי". יעל גולדמן חשה כי זה "היום העצוב בשנה. הלב שלי עם כל המשפחות שאיבדו את היקרים שלהם", בעוד שהבשלנית ג'קי אזולאי, כתבה "זוכרת! זוכרת בכל יום! הם לא מפסיקים להזכיר לנו! אבל אנחנו כאן כדי לזכור בכל רגע! אנחנו עם הנצח! אתם לא יכולים עלינו!".

בעוד שהמוזיקאי עידן רייכל והדוגמנית אור גרוסמן פרסמו את המילים של תפילת יזכור, הדוגמנית נטלי דדון, שיתפה תמונה של גרם מדרגות בנתב"ג, לצד הכיתוב "בבית. יום זיכרון... התמונה היחידה שלוכדת את עיניי היא זאת, מדרגות שלא מובילות לשום מקום, אם אתה עולה לא בטוח שתחזור, נזרקת אחורה בזמן לא כל כך רחוק, ממש כאן בעבר הקרוב, זמן מלחמה, חדרי מיון, נערים בין חיים למוות, תחבושות ואימהות, כאלו שמייחלות לבן פצוע העיקר במיטה לידן, אבות שבריריים כבר לא מחזיקים את דמות הגבר בבית, מתפוררים, אנחת רווחה, הוא פצוע, הוא כאן! ומנגד כאלה שלא זכו לשמוע את אהובם לעוד רגע אחד, רק דפיקה בדלת, מדים... הם לא צריכים לומר מה שאמא הבינה לבד ואיך שאבא צורח 'לכו מכאן, זו טעות בכתובת תסתכלו שוב תבדקו, בבקשה!', שמישהו יעיר אותנו לפני יממה עוד סיפרנו בדיחות על 'אם לא תחזור' זאת הייתה רק בדיחה, בדיחה גרועה".

💔

A photo posted by Agam Rudberg (@agamrudberg) on

"חיילים בודדים ומשפחות שנותרו בודדות בלעדיי היקר להם מכל", הוסיפה דדון. "ואיך נשב בבית כשהם שם בפנים, אז יוצאים, מתרוצצים, מדינה בהכרת תודה, זה לא קל. מכריחה את עצמך לא להשתנות למרות שאת לא מבינה, כל יום שובר אותך עוד קצת ומחזק רק מעט. ורק לרגע קל כשאת מקווה שכל זה חלום בלהות את מבינה שלא יכול להיות שמדינה שלמה נמצאת באותו החלום, דווקא איתך, מציאות של עם מיום היוולדו ועד היום, יהי זיכרונכם ברוך ותודה על הזכות, על שנלחמתם כדי שנמשיך, שנהיה, כדי שיהיה לנו בית לחזור אליו או סתם להישאר בו . אין לי ארץ אחרת, נוחו על משכבכם בשלום ילדים שלנו. ועד כמה שניתן, היו חזקות משפחות שכולות".

יזכור💔

A photo posted by @mikibuganim on

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, כתבה "לא אשכח לעולם את החיילים שהקריבו את חייהם בשנה שעברה במהלך מבצע צוק איתן, כאשר אני חשתי בטוחה בזכותם! אני מודה לכל חיילינו האמיצים על הנחישות והכוח שאתם מעניקים למדינה. תמיד נזכור אתכם". כמותה, כתבה גם אביבית בר זוהר, כי זה "יום קשה לעם היהודי, החיילים שלנו הילדים שלנו שעדיין לא הבשילו כואבת את כאבם של המשפחות סבל שלא ניתן לתאר במילים. חיילים יקרים תשמרו על עצמכם בכל צעד וצעד יהי זכרם ברוך יום הזיכרון יום עצוב כל כך".

.מצלם סרט על יום הזכרון ביום הזכרון נזכור ולא נשכח!

A photo posted by Israel Atias (@israelatiass) on

יזכור.

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully