וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון מספרת על השכול האישי שלה

וואלה! סלבס

22.4.2015 / 9:22

לרגל יום הזיכרון, שירי מימון נזכרת בשכול האישי שלה, שהביא אותה לכתוב שיר לאחר שאיבדה את חברה הטוב יוסי בן מוחה שנהרג בפעילות מבצעית בלבנון. וואלה! סלבס מרכינה ראש

שירי מימון. ניר פקין
שלום חבר. שירי/ניר פקין

השכול נוגע בכולם. בלי הבדלים של דת, גזע או מין. ביום הזיכרון כולם הופכים למשפחה גדולה אחת - משפחת השכול. ביום הזה וואלה! סלבס מרכינה ראש לזכר החללים.

ב-2008, הוציאה הזמרת שירי מימון את השיר "כשהלכת", אותו כתבה על חברה הטוב יוסי בן מוחה ז"ל. מאז, השיר מלווה אותה מדי הופעה ובכל יום זיכרון. מימון החליטה לשתף את גולשי וואלה! סלבס בזכרון שלה מהחבר האהוב.

"לפני כמה שנים נסעתי באוטו והקשבתי לסקיצות ששלחו לי לקראת האלבום השני שלי. פתאום, הגיעה מנגינה שהצליחה לשתק אותי. עצרתי את האוטו בצד הדרך, עצמתי עיניים ופשוט נשאבתי לתוך מנהרת הזמן.

גיל 17. יוסי, אדם ואני, בחיפושית האדומה. קיץ, נוסעים לכיוון חוף הים. יוסי נוהג בטירוף, אנחנו צוחקים צחוק מתגלגל, עולים בגבעות ויורדים, שומעים מוזיקה חזקה, ממש משתוללים, נהנים וצוחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ויתר. יוסי ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך
"כל פעם שאני חושבת עליו, אני נזכרת בעיניים הכחולות שלו ובחיוך הרחב שלו"

זו היתה החופשה האחרונה שלהם לפני שהם מתגייסים. הם הגיעו יחד לבקו"ם. אדם התגייס מיד לגולני ויוסי, הוא לא הסכים להתפנות. הוא גם רצה גולני. לא היתה שום אפשרות לגייס אותו לקרבי בגלל הפרופיל הנמוך, וכך במשך חודשים הוא נשאר בבקו"ם ולא הסכים להתפנות. יוסי לא ויתר. בסוף הוא ניצח. לא הייתה להם ברירה -הם גייסו אותו לגולני.

כל פעם שאני חושבת עליו, אני נזכרת בעיניים הכחולות שלו ובחיוך הרחב שלו. הוא נהרג בנובמבר 1998 בפעילות מבצעית בלבנון. סך הכל בן 19.

את השיר 'כשהלכת' כתבתי ברגע של געגוע... "

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
"שמחת החיים הייחודית שלך האירה וניצרבה בכל נשמה קשבת. נתינה אין סופית ואהבה עצומה לכל חי היו כל מהותך!"

גם חברה הטוב של מימון, אדם סלע, שהיה חלק מהשלישייה השמחה, החליט לכתוב מספר מילים על חברו הטוב יוסי.
"כשחזרתי ללבנון אחרי שיוסי נהרג, ישבנו במארב, לקחתי איתי עט ודף וכתבתי לו שיר. ממש מתוך הסבך במארב, שבוע אחרי שנתקלנו במחבלים .הוא תלוי על הקיר של אמא שלו.

"אהוב יקר , רציתי עוד שנייה אחת לומר לך שלום ולהתראות. לא יכולת להתחיל את היום בלי לתפוס לי את האוזן ולצחוק את הצחוק המתגלגל והמדבק שלך.
שמחת החיים הייחודית שלך האירה וניצרבה בכל נשמה קשבת. נתינה אין סופית ואהבה עצומה לכל חי היו כל מהותך! לוחם שלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהוב יקר. אדם ויוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

'דודי ירד לגנו לקטוף שושנים', אלוקים לא יכל להעביר עוד שנייה בגן עדן בלעדייך.מלאך אהבה.
לעולמים אח יקר , אזכור אותך כשהגעת אליי בחלום, כל לילה בשבעה, כולך מוקף ומהודר באור אלוקים ומלאכי השלום, מחוייך ותומך גם במותך. את הרגעים הללו אנצור בליבי עד שניפגש, גיבור ישראל. נשמתך תהיה צרורה בצרור החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully