וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על המלכה אליזבת'

שירות וואלה! סלבס

24.4.2015 / 2:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אליזבת מלכת אנגליה בעת ביקורה בבית החולים בלונדון בשבוע שעבר, שם אושפזה היום עקב דלקת בקיבה, פברואר 2013. רויטרס
מלכה!/רויטרס

# המלכה אליזבת השנייה, היא ללא ספק אחד האנשים היותר מפורסמים, חשובים ומכובדים בעולם. אך נראה שלא רק, כי מלכת אנגליה היא גם אחת הנשים היותר עשירות בממלכה הבריטית, עם הון שמוערך ב-300 מיליון פאונד, שהופכים אותה לאחת מ-30 האנשים הכי עשירים בבריטניה. מה הפלא, כשהעלות של תחזוק דמותה הציבורית עולה לאנגליה 36.2 מיליון פאונד כל שנה, ואם לא די בכך גם 359 אלף פאונד, אותם משלמת הממשלה לנסיך פיליפ.

# אז על מה היא מבזבזת את הכסף שלה? מלבד הוצאות על בגדים, תכשיטים וכובעים מוזרים, המלכה בזבזה לא מעט מרשרשים על כלבים. למען האמת, היא רכשה 17 כלבים מזן וולש קורגי. ולכל אחד יש גם שם: דארן, שרון, ג'ורדן, ווין, שאנטל, פרטסון, לגואלס, גימלי, גולין, קמיליה, גרי, שרי, גיזארד פוק, פאגין, פיפי-טריקסבל סאטן וסאבן. ומה עם חתולים? סורי, אבל היא אלרגית אליהם.

# לא רק על כלבים, כי אם גם על פינוקים קולינריים. מדי בוקר, מקבלת המלכה המכובדת ארוחת בוקר הכוללת קורנפלקס, דייסת שיבולת שועל, יוגורט ושני סוגי ריבות. מי אמר מלכה ולא קיבל?

אליזבת מלכת בריטניה בדרשת חג המולד. דצמבר 2011. GettyImages
אז איך את אוהבת את הביצים שלך?/GettyImages

# כמו באגדות, כך גם במציאות – אי אפשר בלי קצת דרמה. במהלך חגיגות יום הולדתה בשנת 81, בזמן שהיא רוכבת על סוסה, נער בן 17, שכלל הנראה העריץ את הרוצח של הנשיא קנדי, ירה לעברה שישה כדורים, שלמזלה אף אחד מהם לא פגע בה. אם חשבתם שהדבר הבהיל את המלכה, אתם טועים ובגדול, שכן אליזבת הרגיעה את הסוס והמשיכה את המצעד. בכל זאת, דם כחול זורם בעורקיה. ומה עם הנער? הוא קיבל עונש - שלוש שנות הסתכלות במרכז פסיכיאטרי.

# נראה כי הצרות לא מפסיקות לפקוד את בית המלוכה, כי שנה לאחר מכן, בזמן שהיא ישנה את שנת היופי שלה, חדר בחור בשם מייקל פאגן לחדרה של המלכה, שהתעוררה וגילתה את הבחור יושב על קצה המיטה שלה כשהוא מדמם. אליזבת, שלא יכלה לצלצל למשטרה, ניהלה במשך 10 דקות שיחה עם הבחור ושמעה ממנו סיפורים על ארבעת ילדיו, עד שאחד השומרים הגיע לחדר ותפס את הבחור. לאחר מכן התברר כי אותו בחור סובל מבעיות נפשיות והיה בכלל אמור להיות מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי על פי החלטת שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully