וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? מיילי סיירוס משוויצה בשיער בית השחי

שירות וואלה! סלבס

19.4.2015 / 13:09

את החזה החשוף כבר ראיתם, הלשון בחוץ בערך 24 שעות ביממה וגם הווגינה שלה זכתה לתיעוד כזה או אחר. כעת, מיילי סיירוס החליטה לחשוף שיער במקום נסתר מול המצלמה. בטעות, כנראה. וואלה! סלבס סכין

מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
כי מדבקות פטמות לא מזעזעות מספיק, מיילי סיירוס?/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, מה שונה בתמונה שפרסמה מיילי סיירוס ברשת? את מדבקות הפטמות שהסתירו (סוג של) חלק חושפני בחזה שלה העולם כבר ראה, האצבע המשולשת "מצדיעה" מול העולם בדרך קבע, אבל מעריציה של הילדה הטובה שהפכה לרעה גילו אלמנט חדש בחייה של סיירוס - שיער בלונדיני. אבל לשם שינוי בבית השחי, לא על ראש.ה המפורסם


עוד סיפורי סלבס:
לב שבור, טום באום ודרור רפאל כבר לא יחד
לא בוגד! האיחוד המרגש של מיילי סיירוס והחבר
ניקי מינאז' התארסה, האקס הדליף תמונות עירום?

מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
היכן התער? צילום הסלפי של סיירוס/צילום מסך, אינסטגרם

סיירוס, פרסמה בסוף השבוע הפרופיל האינסטגרם והטוויטר הפרטיים שלה תמונות מאחורי הקלעים של טקס קבלתה של המוזיקאית ג'ואן ג'ט (מי ששרה "I Love Rock 'n' Roll") להיכל התהילה של הרוקנ'רול - לשם הגיעה כדי להציג אותה בפני הקהל. אחרי שסיימה להדביק את כיסוי הפטמות שלה עם האות "J" עליהן ("ג'ואן", כי את החולצה שהייתה אמורה ללבוש, אפילו לא טרחה להביא איתה), החליטה שתצטלם עבור המעריצים את האוברול שכיסה את החלק התחתון של גופה.

אבל אז, כאשר פרסמה את התמונה תחת הכיתוב "מעודדת של ג'ואן", התגובות של מעריציה עסקו בדבר אחד בלבד - שיער בית השחי שלה א-לה-נטורל, שנדמה ש"שכחה" להסיר.

לא שסיירוס חייבת לעמוד בדרישות הביוטי המחמירות של העולם המערבי, ממש לא, אבל תגובות כמו "שכחת לגלח את השיער תחת היד, מגעילה" או "קלטו את ביתה שחי שלה, אוי ואבוי" - חזרו על עצמן כמה מאות פעמים. תגובות אחרות, טענו שאין צורך שתגלח את שיער בית השחי, אבל "למה היא לא מאפשרת לשיער השפם, הגבות שלה, החלקים הפרטיים, רגליים וכל השאר לצמוח באופן טבעי. אם היא מגלחת או מסירה בשעווה את השאר, למה היא מזניחה את בית השחי שלה?". טעון שיתקבל בבית המשפט, לא?


שונאים, תנוחו, וואלה! סלבס לא מגלחת שיער באף חלק של גופה. היא חובבת את מראה הטליבאן שלה.


רכלו על השיער של מיילי סירוס בפייסבוק

מפרץ האהבה

מפרץ האהבה: מיילי סיירוס והחבר שוחים בעירום

לכתבה המלאה
מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
שמה פס, או נושפת אותו. מיילי סיירוס מאחורי הקלעים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully