וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה המרגשת של צופית גרנט למען ניצול שואה

16.4.2015 / 0:07

אשת הטלוויזיה, הוכיחה שיש לה נשמה גדולה - כשוויתרה על אזור החניה הפרטי שלה למען ניצול שואה נכה, שהעירייה לא מספקת לו פתרון הולם. "פשוט בושה למדינה", אמרה גרנט. וואלה! סלבס מורידה את הכובע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשמה! צופית גרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי שנה, בסמוך ליום הזיכרון לשואה ולגבורה, נחשפים לא מעט סיפורים מצמררים וקורעי לב על ניצולי שואה שלא זוכים לכבוד וליחס המגיע להם - וחיים את חייהם מתחת לקו העוני, בלי אף אחד שידאג להם ולצרכיהם. יש מי שהסיפורים האלו נוגעים לליבם והם נרתמים לעזור לאותם ניצולים, אחת מהן היא צופית גרנט.

המגישה המתוקה, הגיעה לחניית ביתה שברמת גן, רק בשביל לגלות להפתעתה כי מישהו אחר חונה במקומה. צופית עצרה ירדה מרכבה וגילתה כי ברכב יושבים שני מבוגרים, עם המטפלת הצמודה שלהם. גרנט ביקשה להבין למה הם חונים בשטחה הפרטי - והשניים הסבירו לה, שהם ניצולי שואה כאשר הגבר נכה שנעזר בקביים על מנת ללכת וכי העירייה לא עונה לבקשתם להסדיר להם מקום חניה ראוי והולם לצרכיהם.

צופית גרנט. ינאי יחיאל,
בזה למדינה. צופית/ינאי יחיאל

גרנט, שידועה בנשמה הגדולה שלה, החליטה לוותר על מקום החניה שלה למען זוג הניצולים והודיעה להם שעד שהעירייה לא תמצא להם פיתרון - הם ישתמשו במקום החניה הפרטי שלה. בינתיים, החליטה גרנט לפעול בכל הדרכים על מנת לעזור לשניים להשיג חניה מסודרת.

"אני חושבת שהמדינה שלנו לא יודעת לחבק את ניצולי השואה שלה", אמרה גרנט לוואלה! סלבס, "היא מזניחה אותם בשיא החוצפה. יש ניצולים רעבים ובודדים - איך יכול להיות שיש פה זוג שעבר כאלו תלאות בחיים ואף אחד לא דואג להם לחניה? יש לי בוז כלפי האופן שבו המדינה מתייחסת לניצולי השואה, זה צריך להיות ברמת חוק".

וואלה! סלבס מחזקת את צופית, ומקווה שיהיו עוד נשמות טובות כמוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully