וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן בירושלים: התמונה שהרגיזה מעריצים

וואלה! סלבס

14.4.2015 / 15:34

כוכבת הריאליטי טראש שהגיעה לביקור קצר בארץ, פרסמה ברשתות החברתיות תמונה של הנוף הירושלמי. רגע אחר כך, מערציה הביעו את דעתם על ביקורה של קרדשיאן בישראל. וואלה! סלבס מהומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, קרדשיאן. קים ונורת' ווסט בכנסיית סיינט ג'יימס בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי הפעם האחרונה שבה תמונה של קים קרדשיאן לא עוררה מהומה? שאלה טובה, אבל אם תבדקו מתי היא הסעירה את העולם, התשובה תהיה לפני שעות ספורות - אז מלכת הריאליטי טראש פרסמה תמונה מהביקור הקצרצר שלה בארץ הקודש אתמול (ב'), כזו שגרמה למהומה בין מעריציה ברחבי העולם כמובן.


עוד סיפורי סלבס:
צפו: קניה ווסט זועם (ורוקד) בנתב"ג
חם! שרליז ת'רון ושון פן מתלטפים בחוף
לא תאמינו בת כמה החברה החדשה של מוש בן ארי

מרגיזה? התמונה של קים קרדשיאן מירושלים

ציוץ של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ציוץ של קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

קרדשיאן, שטסה הבוקר מישראל יחד עם בעלה קניה ווסט ובתם נורת' ווסט (נו, זו שעברה אתמול הטבלה בכנסיית סיינט ג'יימס שברובע הארמני בעיר הקודש) לביתו של בעלה בעיר פריז - פרסמה היום (ג') אחר הצהריים ברשתות החברתיות תמונה של הנוף הירושלמי שנשקף ממרפסת המלון שבו שהתה אמש, לצד הכיתוב "ביי, ירושלים".

מיותר לציין שאת התמונה ראו כמעט 30 מיליון (!) עוקבים של קימי באינסטגרם ועוד 30 מיליון (!) אחרים בטוויטר, שנפעמו מהפנורמה של העיר. זה בסדר, ראש העירייה כבר הודה לה באופן אישי אתמול.

עם זאת, ממש רגעים ספורים אחרי פרסום התמונה המרגשת, צצו ברשת שלל תגובות נזעמות נגדה ונגד הביקור, בהן גם דיונים של מעריצים אנטי-ישראלים ומעריצים יהודים וישראלים מרחבי העולם - שניצלו את הרשתות החברתיות גם להתנגחויות פוליטיות, בעד או נגד המדינה שבה בילתה קרדשיאן כמה שעות של רוחניות.

ביוש!

קים וקניה עוזבים את ישראל. בלעדי

לכתבה המלאה
ציוץ של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הישבן שלה הסעיר יותר? כנראה שכן/צילום מסך, אינסטגרם
ציוץ של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הכי שערורייתית. מעריצי קים קרדשיאן זועמים/צילום מסך, אינסטגרם

"יש אידיוטים שמגנים על ישראל בטענות היסטוריות, אבל מדובר בפלסטין", כתב מעריץ אחד, בעוד שאחר כתב "ישראלים טרוריסטים, אין לכם זכות דיבור" וש"מדובר במדינה גנובה, ירושלים היא של הפלסטינים". מנגד, כמה מעריצים מקומיים נרגשים ניצלו את הפלטפורמה כדי לענות ולהגן על המדינה כשכתבו "קים את חייבת לבוא שוב לירושלים", "לכו לעזאזל, חיינו כאן, אנו חיים ונחייה כאן לנצח" או "ישראל או פלסטין, למי אכפת, תאהבו אחד את השנייה, תהנו מהחיים ותתעוררו... כל ספרי הקודש של הדתות נכתבו על ידי אותו אחד".

זאת כמובן לא הפעם הראשונה שביקור של כוכב על בינלאומי בארץ הקודש מעורר שערורייה ותגובות נזעמות בקרב מעריצים בעולם. גם כאשר ג'סטין טימברלייק, ריהאנה ואפילו ליידי גאגא ביקרו בשנים האחרונות בישראל ופרסמו תמונה או ציוץ מההולי לנד, הם זכו לתגובות דומות. אללי.


וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה? היא כל יום זוכה לגידופים באינסטוש, אחרי שהיא מעלה תמונה שלה אוכלת.


רכלו על התמונה המסעירה של קים קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully