וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר ואלברט חושפים את טבעות האירוסים

וואלה! סלבס

12.4.2015 / 15:33

שמעתם על אירוסיהם של החתן והחתן, אסי עזר ובן הזוג הספרדי אלברט, ושמחתם במיוחד על הטקס הגאה העתידי? כעת, עזר חושף את טבעות האירוסים הנוצצות - כולל תקלה משעשעת. וואלה! סלבס אצבע

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
על גג העולם. אסי עזר ואלברט במהלך החופשה בניו יורק/צילום מסך, אינסטגרם

קולולולו, וואלה! סלבס תמיד גאה לחשוף בפני העולם שמחות מרגשות. כמו למשל שחשפה בפניכם את העובדה שהמנחה אסי עזר, הציע לבן הזוג הבינלאומי שלו, אלברט אסקולה, להיות הגבר שלו לנצח נצחים ולהינשא לו - כאשר השניים בילו יחד את חופשת הפסח שלהם באמריקה הרחוקה. כעת, השניים אף חושפים את טבעות האירוסים הנוצצות שלהם ופרטים על איך ההצעה התרחשה, תכניות לגבי האירוע המתוכנן וגם תקלה משעשעת שקשורה לאצבע של מנחה "האח הגדול".


עוד סיפורי סלבס:
לפני המעבר: אסי עזר והחבר מתחדשים במוצרים לבית
חצי חינם: הג'וב החדש של המעושרת ניקול ראידמן
החגיגה הכפולה והנוצצת של אייל גולן

אסי עזר. stripesandpearls.com, צילום מסך
החתן לחתן שם טבעת! אסי ואלברט עם הטבעות/צילום מסך, stripesandpearls.com

אחרי שההתרגשות ושלל הברכות והאיחולים נרגעו - עזר, גילה היום (א') במהלך שיחה עם חברתו הטובה דפנה לוסטיג בתכנית הבוקר של "רדיו תל אביב", על הרגע שבו ביקש את ידו של אסקולה הספרדי הלוהט, שמנהל איתו מערכת יחסים מאז שנת 2012.

"קניתי את הטבעות בישראל ורציתי להציע לאלברט נישואים וכבר להתחתן בניו יורק, אבל היינו במסעדה רועשת עם חברים כך שזה נדחה", גילה בשידור חי, "בלילה האחרון לפני שאלברט עזב בחזרה לארץ, נסעו לבניין האמפייר סטייט, אבל בזמן שעלינו לתצפית בקומה העליונה, הוא סיפר לי שככה אחותו קיבלה הצעת נישואים".

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
כמה אהבה. אלברט מנשק את אסי עזר/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שצילמו כמה תמונות סלפי רומנטיות, אך לא כולל הצעה מרגשת, חזרו לחדרם המשותף - שם, אסי צילם את שיחת סיכום הטיול המשותף שלהם. במהלכה החליט להעניק לו את הטבעת פלוס בקשה מיוחדת. ברור שאלברט אמר "איי דו", כאשר הכל תועד בוידאו. הכי אח גדול שלו. "הטבעת שלי לא עולה עליי כרגע, כי הכינו אותה לפי מידת האצבע של אלברט", צחק עזר, שבינתיים עונד את הטבעת על שרשרת.

בנוסף, גילה כי הוא ובן הזוג שאותו הכיר בהופעה של מדונה (!), יערכו ככל הנראה שני טקסים - אחד בישראל, בה הם חיים כיום יחד, והשני בארץ מוצאו של אסקולה, ספרד. "אני מתרגש כי אני רואה בעיניים של אלברט כמה זה מרגש אותו ואז אני מתרגש", הסביר עזר, שפרסם תמונה של השניים עם טבעות האירוסים שלהם באתר האינטרנט של אחותו, ימים ספורים אחרי שהעולם גילה על ההצעה במדור הרכילות האהוב עליו. מרגש!


האצבע של וואלה! סלבס לא משתחלת לטבעת בצל, אז היא מכרסמת כדי להרחיב אותה.


רכלו על הצעת הנישואים של אסי עזר בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully