וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מבוקש בארגנטינה

שירות וואלה! סלבס

12.4.2015 / 11:16

הכוכבון שמסרב להירגע, לא יחצה בקרוב את גבולות ארגנטינה. הסיבה: צו מעצר שהוצא נגד ביבר, אם יחזור לבקר במדינה. זאת, לאחר שלא הגיע לדיונים במשפט המקומי שמתנהל נגדו. וואלה! סלבס מבוקשת

ג'סטין ביבר. GettyImages
באד בוי. ג'סטין ביבר/GettyImages

הודעה מצערת לכל מעריצות ג'סטין ביבר בארגנטינה, אם עוד יש כאלה: ציפיתן לביקור נוסף של הזמר השערורייתי בגבולות המדינה שלכן? דעו שזה לא יקרה בקרוב, מהסיבה הפשוטה שאם הוא אכן יבקר במדינה, המקום היחיד שתוכלו לראות אותו יהיה מאחורי סורג ובריח. ככה זה שמוציאים נגדך צו מעצר.

בסוף השבוע פורסמו בצהובונים דיווחים כי שופט בבית המשפט בארגנטינה, הוציא צו מעצר כנגד הילד המופרע. זאת לאחר שלא הגיע לדיונים במשפט המקומי המתנהל נגדו. עוד אחד לאוסף.

מאירועי הפרקים הקודמים: בשנת 2013 בילה הזמר במועדון לילה בארגנטינה. צלם פפראצי שניסה לתפוס תמונה שלו יוצא מהמקום, נתקל בשומרי הראש של הכוכב, שהיכו אותו ושלחו אותו פצוע לבית החולים. אאוץ'.


רוצים עוד רכילות?
מה קשור? המסיבה הפרועה של בר רפאלי ויאיר נתניהו
היי, בייבי: ציון ברוך ויאנה יוסף מצפים לתינוק ראשון

ג'סטין ביבר. splash
כבר היה עצור. ביבר השובב/splash

הצלם, שהחליט לא לוותר, תבע את ביבר, שכלל לא טרח להגיע בכלל לבית המשפט. לאחר מספר זימונים, החליט בית המשפט להעניק לזמר הזדמנות אחרונה להתייצב מולו - וכשזה לא התייחס לדרישה - הוציא נגדו השופט צו מעצר במידה ויחצה שוב את גבולות המדינה.

זו אינה הפעם הראשונה שביבר מסתבך עם החוק. בימים אלה מתנהל נגדו משפט על כך שזרק ביצים על דלת הבית של השכן שלו. בעבר נתפס הזמר כשהוא מתחרה במירוץ מכוניות לא חוקי וכמובן איך אפשר בלי דריסה של צלם פפראצי - ששלחה אותו לסדנת גמילה. בקיצור, עוד "וי" ברזומה הפלילי העשיר של הזמר.

ומה עם ביבר? נראה שזה לא ממש מדאיג אותו, אחרת הוא או אנשיו היו טורחים להגיב לדיווחים. אז זהו, שהם לא.


וואלה! סלבס מבוקשת בעיר טיחואנה, אחרי שהבריחה משם כמויות של חמאת בוטנים.


מה דעתכם על ההתנהגות של ביבר? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully