וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה קארי והגרוש בדרך לקאמבק?

שירות וואלה! סלבס

6.4.2015 / 14:01

בצל הגירושים המכוערים שהשניים חווים בתקופה האחרונה, החליטה הזמרת ההורסת והגרוש שלה לחגוג ביחד את חג הפסחא ביחד עם התאומים המתוקים שלהם. האם יש סיכוי לקאמבק? וואלה!סלבס שונאת סוף שמח

מריה קארי. אינסטגרם, צילום מסך
היוש קאמבק/צילום מסך, אינסטגרם

ננראה שחג הפסחא שנחגג בימים אלו בעולם, מוציא מהאנשים את הצדדים הטובים שבהם. הנה, תראו את מריה קארי והגרוש ניק קנון, שעד לפני רגע עוד נלחמו האחד בשנייה בעזרת עורכי הדין שלהם, בתקווה שכל אחד יזכה במשמורת על ילדיהם.

רק לאחרונה דיווחו מדורי הרכילות מעבר לים על המלחמה המכוערת בין קארי לקנון, במסגרתה דרש הגרוש של הזמרת סכום של 30 מיליון שקלים וכמובן משמורת על הילדים. היא, מצידה, שהחתימה אותו על הסכם נישואים, מסרבת לשחרר את הסכום.

רגע, כאן זה לא נגמר, מכיוון שלאחרונה הודיע הגרוש הזועם כי הוא חתם עם הוצאת ספרים גדולה על כתיבת אוטוביוגרפיה בה יספר על חייו לצידה של אחת הכוכבות היותר גדולות של תעשיית המוזיקה. או במילים אחרות: מה שלא בא בכח, בא ביותר כח.

מריה קארי. אינסטגרם, צילום מסך
זה משמין!/צילום מסך, אינסטגרם

אך נראה שלמרות המריבות והלכלוכים, השניים החליטו לשים את הכל בצד והכל למען הילדים המתוקים שלהם מונרו ומרוקו, וחגגו ביחד את חג הפסחא, פלוס תמונות מתוקות שעלו לדף האינסטגרם של הזמרת, בה נראה הגרוש לשעבר מניח עליה את ידיו. האם יש סיכוי לקאמבק? אל תטפחו ציפיות לשווא.

כזכור, קאנון בן ה-33 וקארי בת ה-45, נישאו בשנת 2008 והצליחו להרים גבות רבות בגלל פער הגילאים ביניהם. לפני ארבע שנים הם גם הפכו להורים לתאומים בשם מונרו ומרוקו.

וואלה! סלבס התאחדה עם הגרוש שלה, רק בשביל לחגוג לחתול הפוחלץ שלהם יומולדת 29.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מריה קארי, ניק קאנון (בעלה), אוגוסט 2010. Jason Merritt, GettyImages
בימים טובים יותר/GettyImages, Jason Merritt
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully