וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור דניאל מציגה: דרמה על סט הצילומים

6.4.2015 / 0:07

הכוכבת ההורסת הגיעה ליום צילומים בלונדון, רק בשביל לגלות שמשלוח יקר במיוחד אבד בדרך מישראל לממלכה הבריטית. התוצאה: דיכאון טוטאלי עם סוף טוב. וואלה! סלבס נס פסח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד-ר-מ-ה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי אמר שניסים קורים רק בחנוכה? תשאלו את אור דניאל, שביום אחד גם זכתה לנס חנוכה וגם לדמי פורים, והכל בכלל קרה רגע לפני חג הפסח. מבולבלים? תמשיכו לקרוא.

דניאל, ששוהה בתקופה האחרונה בלונדון, ביחד עם בן הזוג המיליונר שלה, לוהקה לאחרונה לתפקיד הפרנזטורית של חברת "ICE CUBE", שהחליטה לערוך את הצילומים בממלכה הבריטית, ממש ליד הארמון של המלכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני עצובה עכשיו!/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוות ההפקה, שהוטס עד לעיר הבירה של בריטניה, התבקש על ידי הדוגמנית להביא עימו משלוח מיוחד של מוצרים מחווה זינגבוים, הקוסמטיקאית של דניאל. אנשי ההפקה הביאו את החבילה והיו אמורים להעביר אותה לדוגמנית ביום הצילום.

אממה, אי אפשר יום צילום בלי דרמה, וכשהגיעו אנשי ההפקה ללוקיישן הצילומים, הם גילו שהחבילה המדוברת נשכחה במונית. לאחר מספר טלפונים למלון שהתקשר לחברת המוניות שאיתרה את הנהג, התברר - החבילה נאבדה. שום ושמיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני מעמידה פנים שאני שמחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל ההמומה, הסבירה לצוות כי אם היה מדובר בקרם אחד, אז ניחא, אך מדובר בחבילה ששוויה כעשרת אלפים שקלים (זה קרם מיהלומים?) - מה שגרם ללחץ אצל אנשי ההפקה שניסו שוב ושוב למצוא את החבילה אך ללא הצלחה.

למזלם של הצדדים, הקוסמטיקאית המתוקה הסכימה לשלוח לפרזנטורית את המוצרים בשנית, אלא שהפעם מבלי לגבות ממנה שקל עבורם. רגע, הסיפור לא נגמר, כי בזמן שאור כבר טסה לה לחופשת הפסח שלה, צלצל הטלפון שלה, כשעל הקו בית המלון בו שהו אנשי ההפקה, שסיפר לה כי הנהג מצא את החבילה האבודה.

אחרי שנים של חיפושים, וואלה! סלבס סוף סוף מצאה את הבוטן שנפל לה בין הכריות של הספה. ברור שהיא בלעה אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה לי יום קשה, אני אנוח./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully