וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיבה אש: אור דניאל מגיבה לתביעה של הסוכן לשעבר

31.3.2015 / 0:00

אחרי שתבע אותה על חצי מיליון שקלים, הדוגמנית הגישה מכתב התראה לסוכן שלה לשעבר, רוברטו בן שושן - בו היא מאיימת לתבוע בסכום של רבע מיליון שקלים, בטענה להכפשת שמה של דניאל. וואלה! סלבס אובג'קשן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מתעסק? אור דניאל VS רוברטו בן שושן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחסי סוכן-טאלנט הם לא קלים. מצד אחד למיוצג יש לא מעט דרישות, מצד שני, הסוכן צריך למצוא את האיזון הנכון בין הדרישות לבין המציאות, זאת במידה שהוא אכן מנהל אמין, שלא אחד שמנסה לעבוד על הלקוחות שלו.

לא פעם שומעים על סכסוך עבודה בין הצדדים, כמו זה של אור דניאל וסוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן. הפעם נטען במכתב שהגישה דניאל באמצעות עורך הדין שי אליאס, רגע לפני שהיא ניגשת לבתי המשפט - כי סוכן הדוגמניות המפורסם מכפיש את שמה. אם לא די בכך, געל פי כתב ההתראה גם לא שילם לה עבור עבודות שביצעה. יש לציין, שלפני כחצי שנה, היה זה רוברטו שתבע אותה על סך של חצי מיליון שקלים - כך שהמלחמה בעיצומה.

"מזה תקופה ארוכה הינך מטיל רפש וזוהמה במרשתי, פוגע בשמה הטוב ובכלל זה במסגרת כתבה שפורסמה באתר האינטרנט ו/ או כתבה בתוכנית בידור ו/ או בקרב פנייה לגורמים שונים בשוק הדוגמנות", נכתב במכתב שנשלח לסוכן, "תוך שהינו מציג את מרשתי כמי שהפרה את ההסכם עמך ו/ או גרמה לך נזקים ו/ או לא מקצועית, כאשר ההיפך הוא הנכון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך נכתב כי, "כידוע לך היטב, מרשתי ביטלה את ההסכם עימך מיום 6.9.11 הן בהודעה שנמסרה לך בעל פה והן בהודעה שנמסרה לך בכתב, בעקבות שורה של הפרות יסודיות על ידך ובכלל זה , התנהגות בחוסר תום לב ועשיית עושר על חשבון מרשתי".

בהמשך מפורט כי "לא שילמת למרשתי כספים רבים המגיעים לה בגין עבודות שביצעה בתקופה בה יוצגה על ידך. לא הצגת למרשתי שום מסמך ו/ או דו"ח הנהלת חשבונות על כספים שהגיעו לידך בגין עבודות שביצעה, כאשר את כל הכספים שלשלת לכיסך. לא העמדת למרשתי מורה למשחק. לא העמדת למרשתי חדר כושר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים היא נופשת. אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

על כל אלה וסעיפים נוספים, דורשת דניאל מרוברטו כי:
"א. יסלק לאלתר את הפרסום ו/ או כל פרסום משפיל ומבזה שנעשה כלפי מרשתי כמתואר לעיל, ויחדול באופן מיידי מהכפשת שמה מכל סוג ו/ או דרך בה נעשה הדבר עד עתה.
ב. בתוך 24 שעות מקבלת המכתב, יפרם תיקון ו /או הכחשה וכן יתנצל בפני דניאל על דברי הבלע החמורים שהופצו כלפיה, וזאת בנוסח ובמתכונת שיתואם מראש.
ג. להעביר לדוגמנית הצעה לפיצוי אך לצרכי הפשרה בלבד בסכום של 250,000 ש"ח".

עוד קודם למכתב המדובר, הגיש הסוכן המפורסם מכתב תביעה לבית משפט השלום, בו הוא מבקש לתבוע את דניאל בסכום של כחצי מיליון שקלים וזאת בגין הפרת הסכם כשביקשה לעזוב את הסוכנות וכן הוצאת דיבה. עוד סיפר בן שושן לוואלה! סלבס, כי עורכי דינו ניסו לתפוס את הגברת דניאל במטרה להגיש לה את מכתב התביעה, אך ללא הצלחה.

רוברטו מסר בתגובה: "כשהמכתב המדובר יגיע אליי, אשמח להגיב".

וואלה! סלבס תבעה את הסוכן שלה לאחר שהציע לה להשתתף בסרט מלתעות.


רכלו על התביעה של אור דניאל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully