וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילר: וובה מ"המירוץ למיליון" יציע לחברתו נישואים בגמר?

26.3.2015 / 14:35

אלה בהלם: בן הזוג שלה לתחרות בריאליטי, וובה לזרוביץ', ככל הנראה מתכוון לכרוע על הברך ולהציע לבת הזוג, מרינה, להינשא לו. הכל יקרה במהלך שידור הגמר. ברשת סירבו להגיב. וואלה! סלבס מרגש

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

הופתעתם לגלות אמש (ד') כי אחד הזוגות האהובים ביותר של "המירוץ למיליון", וובה ואלה, הודחו מהתחרות רגע לפני הגמר המרגש של העונה? אז זהו, שהתפקיד של החצי הגברי של הצמד שזכה לאהבת הקהל לא מסתכם בכך. אם קראתם את כותרת הכתבה, כנראה שכבר גיליתם מה התכנית הסודית של וובה לזרוביץ', שיבצע מהלך מפתיע במיוחד במהלך שידור תכנית הגמר של הריאליטי הבינלאומי.


עוד סיפורי סלבס:
למה אגם רודברג והחבר שלה יפרדו בקרוב?
נתפסו על חם: מי החבר החדש של טיילור סוויפט
מפתיע: טהוניה רובל תבלה את החג בלי הארוס שלה

וובה, המירוץ למיליון. רפי דלויה
מרינה עם וובה בעוד רגע רומנטי/רפי דלויה
וובה, המירוץ למיליון. רפי דלויה
הו, נשיקת אהבה אמיתי!/רפי דלויה

למרות שבתחרות בילה זמן רק עם אלה אייבנדר ה"אקסית" (בכל זאת, הם בילו יחד בערך שבוע), זמן קצר אחרי שסיימו את הצילומים - וובה מצא אהבה אמיתית, עם בת הזוג בת ה-28 מרינה. היא היתה חברה טובה של אחותו קסנדרה, הוא היה סינגל מן, יחד הם הפכו לזוג אוהב במיוחד שהרעיף מתנות יח"צניות ואהבה אחד על השנייה, לפחות מהרגע שהופיע על המסך.

כעת, נדמה שמערכת היחסים הזוגית של כוכב "המירוץ למיליון" הגיעה לרגע שיא. גורמים בזכיינית רשת המשדרת את התכנית, סיפרו לוואלה! סלבס כי אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, בזמן השידור החי של פרק הגמר - וובה מתכוון לכרוע על הברך ולהעניק לה טבעת שתהפוך את השניים מזוג צמוד לזוג מאורס. בימים האחרונים, אף נעשו פניות לחנויות תכשיטים, על מנת למצוא את הטבעת המשולמת עבור החברה של וובה. מרגש? מאוד!

ב"רשת" סירבו להגיב לדברים.


וואלה! סלבס מפתיעה את עצמה בקילוגרם נוסף למשקלה בכל כמה ימים.


רכלו על ההפתעה של וובה בפייסבוק

וובה ואלה. ניר פקין
אלה, מה את אומרת? וובה, אלה ומרינה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully