וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי לוקחים את הבייבי הביתה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.3.2015 / 14:38

חוזרים הביתה: מספר ימים אחרי שהביאה לעולם את בנה הבכור משלום מיכאלשווילי, ענבל שלוי עוזבת את בית היולדות וחוזרת הביתה עם טייטל חדש ומרגש: אמא. וואלה! סלבס קשורה וחצי

ניר פקין
ענבל שלוי שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
קו קו רי קו! ענבל שלוי ושלום מיכאלשווילי נפרדים מבית היולדות/ניר פקין

עוד שבוע מתחיל ועד סלב מן המניין עוזב את בית החולים עם תוספת חדשה למשפחה. אחרי ששבוע שעבר ליוותה וואלה! סלבס את יובל שרף ושלומי שבן הביתה עם הבייבי החדש, הגיע תורם של ענבל שלוי ושלום מיכאלשווילי לחזור הביתה עם יורש העצר הטרי שלהם.

המשפחה החדשה יצאה לפני שעה קלה (א'), מבית החולים "איכילוב" בתל אביב, שם הביאה שלוי לעולם, ביום רביעי לפנות בוקר, את בנה הבכור. אחרי מספר ימי מנוחה עשו הבוקר הזוג המאושר צ'ק אאוט מבית החולים, כך שעכשיו היא מוכנה לחזור הביתה ולתרגל את הסטטוס החדש שלה בתור אם טרייה.


רוצים עוד חדשות חמות?
בן או בת: מה יש לעדי המלבלוי בבטן?
חתונה בהפתעה: אור גרוסמן מתחתנת היום
רצים למיליון: וובה ואלה זוכים בעוד קמפיין

ענבל שלוי שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
מעכשיו לילות ללא שינה/ניר פקין

התוספת החדשה למשפחה עומדת להיות ברת מזל במיוחד - עם החברים המצחיקים של אבא מ"מה קשור" שיבואו לעשות בייביסיטר, והחברות של אמא שיבואו לתת טיפים - לאבא שלום יש גם עסק חדש לצעצועי ילדים, מה שאומר שחדר הילדים בבית משפחת שלוי – מיכאלשווילי עומד להיות הנוצץ ביותר בעיר. בר מזל או לא?

ענבל שלוי שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
ממי, בוא נקרא לציון שיעשה בייביסיטר הלילה/ניר פקין

כזכור, המנחה בת ה-30 והמצחיקן בן ה-36 מתחזקים זוגיות חזקה מאז חודש פברואר 2013, אז הפתיעו את הביצה המקומית והוציאו את הרומן שלהם לאור. עבור השניים מדובר בסיבוב שני - שלום היה נשוי בעברו למפיקה קרן מיכאלי, ממנה התגרש לפני חמש שנים, ושלוי הייתה נשואה לאיש העסקים טל בר, ממנו התגרשה לאחר שלוש שנים. השניים ויתרו על הסדר של חתונה-הריון-ילד והחליטו להביא ילד ביחד, מה שאומר שהשלב הבא הוא אירוסים?



וואלה סלבס! מציעה את שירותיה בתור בייביסיטר לביצה המקומית ב-1000 שקל לשעה

ענבל שלוי שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
להתראות ומזל טוב!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully