וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור סודי: נטלי פורטמן מבלה בישראל

18.3.2015 / 11:14

הישראלית המפורסמת בעולם, הגיעה בשבוע שעבר לביקור בארץ הקודש, התארחה במלון פאר ולא ויתרה על התגייסות למאבק להחלפת השלטון. מי אמר שלא אכפת לפורטמן מישראל? וואלה! סלבס לוחמת

נטלי פורמן על השטיח האדום, 2013. GettyImages
היוש. נטלי פורטמן/GettyImages

תקראו לוואלה! סלבס פרובינציאלית, אבל עבורה נטלי פורטמן תמיד תהיה הילדה הקטנה מירושלים ששיחקה בסרט "לאון" -מרות שמאז הספיקה אחת השחקניות הגדולות בעולם לגלם כמה וכמה תפקידים שווים במיוחד. זו אולי הסיבה שכשנטלי מגיעה לישראל - השמחה גדולה!

בשבוע שעבר, נחתה הגברת פורטמן על אדמת הקודש, לביקור פרטי שכלל גם כמה פגישות הנוגעות לסרט החדש שהיא מצלמת בישראל. השחקנית המהפנטת ויתרה על שינה על הספה אצל המשפחה ועשתה צ'ק אין באחד מבתי המלון היוקרתיים בעיר - 'נורמן', שנמצא במרכז תל אביב.


רוצים עוד רכילות?
רומנטיים: קרן פלס ונועם טור חוזרים לחופשה בה התאהבו
ברומאנס: ציון ברוך ועמוס תמם מבלים

נטלי פורטמן. פייסבוק, צילום מסך
רוצים שינוי! פורטמן/צילום מסך, פייסבוק

אם ראיתם מישהי שדומה לברבור שחור או לבן הולכת בשדרות רוטשילד שבמרכז העיר הגדולה, אז תדעו שיש מצב שהתפזר עליכם קצת אבק כוכבים הוליוודי - כי פורטמן ניצלה את הזמן גם להנות מהעיר ללא הפסקה.

אבל כיאה להוליווד שידועה כלוחמת צדק, היא לא ויתרה על תרומתה למאבק הכי מדובר שהיה בישראל בתקופה האחרונה - הקריאה להחלפת השלטון של ארגון 'V15'. כן, גם הכוכבת ההוליוודית מאמינה שהיה צורך להחליף את ההנהגה והצטלמה עם אחד מפעילי המאבק, כשסיכה של האירגון צמודה לחולצה שלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נטלי פורטמן. טלי מאייר
בביקור הקודם. פורטמן/טלי מאייר

לצערה, גם התרומה ההוליוודית שלה לא עזרה הרבה, כך שמעניין מאוד לדעת מה היא הרגישה הבוקר (ד') כששמעה את תוצאות הבחירות. טוב, נראה שזה לא יהיה כל כך נורא עבורה, שכן השחקנית ההורסת כבר מבלה באל.איי, לאחר שעזבה את ישראל בתחילת השבוע.


וואלה! סלבס נרתמה למאבק להחלפת הוועד של בית האבות, רק בגלל שהוא לא מספק לה חיתולים למבוגרים.


מה דעתכם על ההתגייסות של נטלי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully