וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מסבירים: "לא להצביע בבחירות? זה חטא!"

17.3.2015 / 2:00

אם עדיין לא הבנתם מדוע צריך לנצל את הזכות הדמוקרטית ולהצביע למפלגה המועדפת עליכם בבחירות לכנסת - תנו לבר רפאלי, רני רהב, לאה שנירר, רז ואלכסה להסביר לכם. וואלה! סלבס משלשלת

וידאו: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

לא מדובר בעוד יום שבת עצל, זה ממש לא הזמן לבלות בחוף הים ובטח שלא להעביר את הזמן בשינה - היום (ג'), הוא יום הבחירות לכנסת ה-20. או במילים אחרות, זה הזמן של בעלי זכות הבחירה ללכת ולתת את קולם למפלגה המועדפת עליהם. רגע, אתם לא בטוחים אם בכלל תצביעו? שימו לב מה יש לכמה מהאנשים המפורסמים ביותר במדינה לומר על זה!

"הפעם יותר מתמיד חשוב ללכת להצביע, לא להישאר שאננים, לא לחכות בבית שמישהו אחר יעשה עבורך את העבודה", מסבירה הטופמודל בר רפאלי. "יש קבוצות גדולות של אנשים שהולכים לקלפי, אבל גם יוצא שהרבה אנשים צעירים יהיו בים. אז אפשר ללכת לים רק אחרי שתצביעו!", היא מבהירה. כמוה, גם הדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה קוראת לכולם ללכת ולהשפיע, כי "יש הרבה אנשים שמתלוננים על הרבה דברים, אז לא ללכת להצביע זה חטא בעיניי. חייבים ללכת להצביע".

סלבס מצביעים. צילום: רפי דלויה, שוקה כהן, יח"צ,
לא לחוף הים או לתצוגה של פקטורי 54, לכו לקלפי!/צילום: רפי דלויה, שוקה כהן, יח"צ

בעוד שהמעושרת לאה שנירר קובעת בפשטות ש"צריך פשוט לקום בבוקר, לטוב או לרע לצאת מהבית... ואז בוחרים", רני רהב מפרט שלאזרחי ישראל יש פריבילגיה מיוחדת. "יש מיליוני אנשים בעולם שהיו מתים להתחלף איתנו ועם הזכות הזאת שלנו", אמר, "אחר כך אם ניילל זה לא בסדר וזה לא בסדר, זה בגלל שלא הצבענו". גם הצמד הנאה של "המירוץ למיליון", רז זלצרמן ואלכסה דול, מסבירים שלא חשוב למי - חשוב להצביע ולהביע את קולכם. "אנשים בארץ אוהבים להתלונן שלא טוב לנו, מצד שני לא הולכים ומצביעים. אם אתם רוצים לעשות שינוי, לכו להצביע", אמרו.


וואלה! סלבס מצביע לפי תחושת הבטן שלה. היום? דאבל צ'יזבורגר, סלט עוף, פול, שני ג'חנונים ופנקייק לקינוח. לצהריים, כמובן.


לכו להצביע ואז רכלו על הסלבס שקוראים לבחור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully