וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל בן דיין מציגה: חבר חדש

12.3.2015 / 0:01

אחרי שדיברה על בן הזוג האריתראי שלה - כעת מתברר כי השניים נפרדו וכוכבת הריאליטי אורטל בן דיין צמודה לחבר חדש שמחזיק, כמה מפתיע, בדעות הפוליטיות שלה. שני הצדדים מכחישים. וואלה! סלבס שמאלה

אורטל בן דיין. ניר פקין
שוב תפוסה. אורטל בן דיין/ניר פקין

זוכרים שרק לפני כמה חודשים אורטל בן דיין, נו הבחורה הדעתנית מבית "האח הגדול", סיפרה בגאווה על החבר האריתראי שלה ועל כמה שהיא אוהבת אותו? אז זהו, שתשכחו מזה, כי לגברת בן דיין יש כבר חבר חדש.

אז תגידו שלום לחגי מטר, עיתונאי מוכר שעובד בעיתון מעריב - ובזמנו הפנוי, כמה מפתיע, יש שיגדירו אותו כ'שמאלני קיצוני'. אם שמו של מטר מוכר לכם, זה ככל הנראה בעקבות הפגנות שבהן השתתף והעובדה שסירב להתגייס לצבא מטעמי מצפון ודיבר על כך בהרחבה.

חגי מטר. אינסטגרם, צילום מסך
מבלה עם בן דיין. חגי מטר/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לבן דיין ומטר מספרים כי השניים יוצאים כבר מספר שבועות, הופיעו בכמה אירעים פרטיים אחד בחברת השנייה, בהם אף נותרו צמודים ונראו מאוהבים למדי. "זה קשר שנמשך כבר תקופה", מספר מקורב, "אורטל נראית ממש שמחה, אחרי הכל היא מצאה מישהו שמחזיק באותן דעות כמו שלה". עוד הוסיף מכר אחר, כי הוא "לא מבין למה הם צריכים להסתיר או להכחיש את הקשר הטרי. זה מפתיע ולא ברור בכלל", אמר, "הרי אם הם מאושרים אחד עם השנייה, אורטל וחגי צריכים לחגוג את האהבה בפומבי".

לאחרונה פורסם בוואלה! סלבס כי בן דיין מנהלת מגעים עם גל אוחובסקי ובן זוגו איתן פוקס, על הבאת ילד משותף לעולם. מקורבים לשלושה, סיפרו אז לוואלה! סלבס כי הדבר נמצא עדיין בחיתולים, אך קיימת כוונה רצינית להתחיל בתהליך. עכשיו רק נותר לראות מה מטר חושב על העניין.

למרות זאת, כאשר וואלה! סלבס פנתה לתגובה, בן דיין ומטר הכחישו את הדברים.


וואלה! סלבס מנהלת זוגיות חד צדדית כבר חודשיים עם החתול שלה. כלומר עם הפוחלץ שלה.


רכלו על הבויפרנד של אורטל בן דיין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully