וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעי לשלום: אלכסה דול הוציאה רישיון נהיגה

11.3.2015 / 11:38

נהגי ישראל האחראים, ייתכן שבקרוב מאוד תבחינו בבלונדינית מוכרת אוחזת בהגה ברכב לידכם. ככה זה כשיוצאת ריאליטי זוהרת כמו אלכסה דול, עוברת את הטסט בפעם ה... שימו לב. וואלה! סלבס גז

אלכסה דול. מתן כץ,
בקרוב תגיע רחוק. אלכסה דול/מתן כץ

יש כאלה שעוברים טסט בזמן הלימודים בתיכון, יש את אלה שמגשימים חלום ועולים על הכביש רק אחרי הפנסיה - אבל אלכסה דול? היא תוציא את רישיון הנהיגה רק אחרי שתככב בכמה קמפיינים, תשתתף בתחרות ריאליטי מסביב לעולם ותדהר בין השקה להשקה, יחד עם בן הזוג שלה רז זלצרמן. הנה עדכון חם מהכבישים: אלכסה דול תשב בקרוב בכיסא הנהג, כי אתמול (ג') היא עברה את הטסט המלחיץ!


עוד סיפורי סלבס:
מטרוסקסואל: וובה מוריד שיער מול המצלמות
החופשה המשותפת של דניאל ומאירי
מיכל ינאי: "לא דוחפת את הבת שלי"

רז זלצרמן, אלכסה דול. ניר פקין
"באבי, אתה קונה לי מרצדס?". אלכסה דול עם רז זלצרמן/ניר פקין

כוכבת הריאליטי, אמנם עברה את מבחן התאוריה שלה בפעם הראשונה, אבל את המבחן המעשי לצד הטסטר - היא לא פיצחה במכה אחת ונכשלה בטסט. עם זאת אתמול, בשקט בשקט, בזמן שבן הזוג בילה בעוד אירוע השקה נוצץ - דול ניגשה למבחן המעשי בפעם השנייה ואותו דווקא עברה בהצלחה. הידד, בקרוב היא תקבל את כרטיס הנהג הנכסף שאיתו תוכל להשוויץ על הכביש.

כעת, רק נותר לגלות איך רז ואלכסה יחגגו את העובדה שהבייבי דול הוציאה רישיון נהיגה. כיוון שהודחו מהתחרות (לא עזר שאת לא יודעת לנהוג ברחבי העולם, נכון בלונדי?), סביר להניח שרז לא ירכוש לאלכסה רכב נוצץ, אבל היי, זה בדיוק הזמן לדהור על הנחת הסלב המשמעותית.


כאשר וואלה! סלבס לא עברה את הטסט ה-11 שלה, מורה הנהיגה זרק אותה מהרכב, תוך כדי נסיעה.


רכלו לאלכסה בשעה טובה על שעברה את המבחן המוצלח בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אלכסה דול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully