וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמני מאשים את מדונה בנפילה: "היא אשה קשה מאוד"

וואלה! סלבס

4.3.2015 / 16:30

שבוע אחרי הנפילה של מלכת הפופ על הבמה, מעצב העל ג'ורג'יו ארמני מפנה אצבע מאשימה כלפי מדונה - וטוען שהכל קרה באשמתה. "התעקשה לפתוח את הגלימה עם הידיים, היא אישה קשה מאוד". וואלה! סלבס ביצ' פייט

מדונה. ספלאש
ביצ'! שיז מדונה! מדונה נופלת על בימת הבריטס/ספלאש

למרות שלא נפתחה ועדת חקירה בנושא הנפילה של המלכה האם - מדונה, נראה ששבוע אחרי הפאדיחה, שהצליחה להרעיד את תעשיית הבידור - העולם עדיין מחפש אשמים ואחראים למחדל הגדול, בו מצאה עצמה מלכת המוזיקה נוחתת על ישבנה באחד המשדרים הנצפים ביותר בממלכה הבריטית.

כזכור, מספר רגעים אחרי אותה נפילה היסטורית בטקס ה"בריטס", הזמרת ניסתה להרגיע את מעריציה ההמומים והכואבים, כאשר צייצה תמונה של סקיצת הגלימה שהיתה אחראית לנפילה וכתבה, "Armani hooked me up", כשהיא מתכוונת למעצב האיטלקי ג'ורג'יו ארמני, שהכין עבורה את הגלימה.

לאחר מכן, המשיכה הכוכבת וכתבה "הגלימה היפהפייה שלי היתה הדוקה מדי, אבל שום דבר לא יכול לעצור אותי והאהבה באמת הרימה אותי. תודה לכולם על האיחולים, אני בסדר". בזמן שנראה היה שהדיווה הבלונדינית המשיכה הלאה, מעצב האופנה האיטלקי בוחר שלא לעבור בשתיקה על הפגיעה הקשה באגו שלו, ועכשיו הוא מחליט להשיב אש ולספר את הצד שלו באירוע הנפילה.


רוצים חדשות חמות?
לא תאמינו: התחביב החדש של קים קרדשיאן
מזהים? הזמר המפורסם בתחפושת זוגית מלחיצה
יש עבודה! הג'וב החדש של וובה ואלה

פנטהאוזים בעיצוב ג'ורג'יו ארמני במגדל המגורים במומבאי. דיילי מיל,
תזכרו איך הוא נראה, כי בקרוב מדונה תעלים אותו. ג'ורג'יו ארמני/דיילי מיל

אמש (ג'), סיפר ארמני מאחורי הקלעים של תצוגת אופנה על התקרית, כשהוא לא מתבייש להאשים את מדג' ולהפיל עליה את האחראיות לנפילה, "לגלימה היתה וו, והיא רצתה לקשור אותה אותה. היא פשוט לא היתה מסוגלת לפתוח אותה בידיה, ומדונה, כמו שאנחנו מכירים אותה, אישה מאוד קשה". חבל ארמני, אתה לא יודע שלא פותחים פה על המלכה? בהופעה הבאה שלה היא תלבש גלימה עשויה מהעור שלך, לא חבל?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כזכור, מדונה הגיעה להופעה שלה בטקס הנוצץ, כשהיא לובשת גלימה שחורה ארוכה מבית האופנה המפורסם, ואז, ברגע השיא, כשהיא עומדת על המדרגות כשגבה אל הקהל והגלימה פרושה לאחור - קרה הנורא מכל: הגמילה לא נפתחה והמלכה אסתר נמשכה לאחור והתרסקה על הרצפה, לאחר ששתי רקדניות הליווי שלה משכו את הגלימה כמתוכנן. למרות הנחיתה הקשה, מדונה לא התרגשה מהאירוע, קמה והמשיכה בהופעה כמו מלכה. אחרי הכל - ביצ', זו מדונה!


וואלה! סלבס פעם עיצבנה את מדונה ומאז היא מנקה את השירותים של מרכז הקבלה עם הלשון שלה.

מדונה. ספלאש
איזה גלבה יא מדונה/ספלאש
מדונה. ספלאש
היא מלכה!/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully