וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה, כריס בראון גילה שהוא אבא לתינוקת!

שירות וואלה! סלבס

4.3.2015 / 11:23

מעצר על ידי המשטרה, סמים קלים, שירים מלאים בקללות ומכות לחברה ריהאנה? שום דבר לא הכין את הזמר כריס בראון לכך שבגיל 25 יהפוך לאבא לבת קטנטנה, מידידה ותיקה שלו. וואלה! סלבס מזונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודל לחיקוי, ברור. כריס בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קורה במשפחת הכי טובות, כשהבן המוכשר הופך לזמר ארנ'בי פרוע, מקעקע את כל הגוף ומחטיף לבת הזוג המפורסמת שלו. אבל מה מאמא של כריס בראון, תגיד על העובדה שבנה המוזיקאי הפך לאב לתינוקת, עליה גילה כשהיא כבר בת תשעה חודשים!

היוש, סבתאל'ה בראון, מתברר שהבן הפוחז שלך הוא אב לילדה מאחת ממיליון ידידותיו. על פי הדיווחים בעולם, מדובר בדוגמנית בת 31 בשם ניה, שנכנסה להריון מהזמר האמריקני לפני כשנה וחצי - וילדה את בתו הבכורה של בראון השובב לפני כשתעשה חודשים פלוס-מינוס. שוקינג? פחות.


עוד סיפורי סלבס:
יש עבודה! הג'וב החדש של וובה ואלה
יהודה לוי מבלה בלי שלומית, עם החברים
מי הכוכב ההוליוודי שגזז את השיער המפורסם שלו?

כריס בראון. GettyImages
רגע, החברה מאשרת את זה? בראון עם קארוצ'י טראן/GettyImages

על פי הצהובונים באמריקה, בראון בכלל מבלה בתקופה האחרונה יחד עם הדוגמנית קארוצ'י טראן, במערכת יחסים שכוללת אהבה-פרידה-חזרה-מריבה-אהבה. לאחרונה, אפילו נראו יחד בתצוגות במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק. עוד לפניכן, דגם כמה כוכבניות, בהן כמובן ריהאנה (מה שהסתיים בתקרית המכות המפורסמת, כאשר החטיף לכוכבת לפני טקס הגראמי בשנת 2009, אך השלים איתה מאז).

הדיווחים מציינים כי למרות שמערכת היחסים בין הזמר לאמה של התינוקת תקינים והם ידידים וותיקים - אין הסכם ממון או מזונות שמעורב בעניין. עם זאת, בראון ש"שמח להיות אבא לילדה", ככל הנראה אינו מעורב בחייה של הבייבי גירל שלו כלל. עם אבא שמתגאה בסמים, קללות, תגרות במועדונים מעושנים ושלל דוגמאות לחינוך רע, אולי עדיף ככה.


וואלה! סלבס רוצה ללדת את בנו הבכור של משה אופניק. איך מגיעים אליו?


רכלו על הבת בהפתעה של כריס בראון בפייסבוק

מלקק ישבנים

התמונה שסיבכה את כריס בראון

לכתבה המלאה
כריס בראון. GettyImages
אבאל'ה. כריס בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully