וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "אקס פקטור" מאיים להתאבד: "הרסו לי את החיים"

וואלה! סלבס

3.3.2015 / 0:30

חיליק כהן, אחת הדמויות הבולטות בעונה האחרונה של ריאליטי הכשרונות, פנה לוואלה! סלבס וסיפר לה כי בקרוב הוא מתכוון להצית את עצמו באש - מול משרדי זכיינית רשת. למה? וואלה! סלבס נלחצת

דייב שחר

לא מעט פעמים אתם קוראים על כוכבי ריאליטי ששופכים את לבם ומספרים בצער איך ההשתתפות בתכנית ריאליטי למעשה "הרסה להם את החיים". לא פעם הם גם תובעים את הפקת תכנית המציאות או את הגוף המשדר שלה, אך נראה שהפעם מדובר בהסלמה רצינית, שלא לומר - קיצונית.


עוד סיפורי סלבס:
מטרוסקסואל: רז זלצרמן מטפח את עצמו
חברים? ירון לונדון מבריז למוטי קירשנבאום
לחיים! גלית גוטמן, קרן מור וסיון קליין חוגגות

הרשימה. תמונות גולשים
"אני אתאבד? אני?!". חיליק כהן/תמונות גולשים

"בחמישי הקרוב אני אצית את עצמי באש"

לפני מספר ימים, פנה לוואלה! סלבס חיליק כהן, שהתמודד בעונה הקודמת של תכנית הכשרונות "אקס פקטור", ואף זכה לכותרות בעקבות הוויכוח הקולני עם המנטורים. כעת, הוא מבשר כי ביום חמישי (ה-5 במרץ), שזה במקרה או לא, יום חג הפורים - הוא מתכוון להתייצב בכניסה למשרד זכיינית ערוץ 2, רשת, ולהצית את עצמו באש. זאת, במידה ולא יענו בקשותיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים היקר, שמור עליי. כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמו של כהן, אם שכחתם, עלה לכותרות לאחר שהגיע לאודישנים של תכנית הריאליטי וניהל ויכוח קולני עם המנטורים, שלא ממש אהבו את האודישן שלו. האיש, כוריאוגרף במקצועו, התבטא בצורה חריפה וניבל את פיו - כשטען כי המנטורים לא מבינים דבר וכי הם משפילים אותו.

לאחר מספר תוכניות, החליטו בהפקת התכנית להחזיר את הכוריאוגרף המדופלם לעוד סיבוב, הפעם על אמן אורח באחת מתכניות השידור החי של "אקס פקטור". כהן, נתן את השואו שלו - לא לפני שפתח פה על המנטורים מול המצלמה של וואלה! סלבס, כשכינה את רמי פורטיס בשם "גרמגל", והוסיף, "אני ארקוד לו על הקבר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרסו לי את החיים". כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם יהיו אחראים על מותו של אדם מוכשר"

בחזרה ל-2015. שנה אחרי שהופיע על המסך, כאמור, הודיע כהן כי בעקבות מפח הנפש שנגרם לו בשל ההשתתפות בתכנית, הוא מתכוון לשים קץ לחייו. "הם הרסו לי את החיים", אמר לוואלה! סלבס, "זה לא מצחיק. מאז התכנית אני לא אותו בן אדם, הובטחו לי הרבה דברים בתמורה לשתיקתי שלא קוימו", אמר. עוד הוסיף, כי "בחמישי אני מתכוון לשים לזה סוף! הם יהיו אחראים על מותו של אדם מוכשר".

מזכיינית ערוץ 2, רשת, סרבו להגיב לידיעה.


וואלה! סלבס לא ממליצה לנסות את הדברים המתוארים בכתבה בבית.


רכלו על האיום של חיליק כהן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully