וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאוודיקה: חופשת האביב של מלי לוי ושמעון גרשון

וואלה! סלבס

2.3.2015 / 0:00

צילומים, הקלטות, השקות ובלי רגע של אוויר לנשימה? אחרי תקופה של עבודה מאומצת, מלי לוי ושמעון גרשון יקחו טיים אאוט מהעיסוקים הרבים, יארזו את הילדים ויתעופפו לחו"ל. וואלה! סלבס ביוש

מלי לוי. רפי דלויה
"שמעון, קח אותי לשם". גרשון ומלי לוי מצלמים/רפי דלויה

החורף כמעט חלף? זה אומר שקדחת חופשות האביב בדרך, כך שגם המפורסמים המקומיים בדרך ל"יציאת מצרים" בדרכם לשלל חופשות חג מעבר לים, כאלה שכוללות את המעבר בדיוטי פרי במקום בים סוף החצוי לשניים. רק תשאלו את הצמד שמככב בבית ועל הבמה, מלי לוי ושמעון גרשון, שכבר מתכננים את חופשת הפסח הלוהטת - עם יעד אקזוטי במיוחד. היכן? רמז, זה כולל הרבה אורז (כשר לאוכלי קטניות) ובגדי ים.


עוד סיפורי סלבס:
המפורסמים רצים ומתלוננים: "כואב לי התחת!"
הלילה הפרוע של מדונה וקים קרדשיאן
גל גדות תתמודד בבחירות לממשלה?

מלי לוי. רפי דלויה
ג'סיקה ראביט התקשרה!/רפי דלויה
מלי לוי. רפי דלויה
רגע של זוגי זוג. לוי וגרשון נוצצים/רפי דלויה

התקופה האחרונה היתה עמוסה במיוחד עבור בני הזוג, שלא רק הפציעו באירועים נוצצים, השיקו את הסדרה החדשה של לוי בערוץ 10 (שלא לדבר על הסרט החדש שהיא מצלמת בימים אלה), הקליטו מוזיקה חדשה ושחררו את הסינגל החדש שלהם "פתאום את לבד" לרדיו - אלא צילמו את הקליפ לשיר החדש. בווידאו שצילמו השניים בבית קולנוע נטוש, לוי הופיעה כשהיא מדגמנת תכשיטים של חברת ה. שטרן, בשווי של שלושה מיליון שקלים. ברור שהמאבטח שהוצמד לכל הבלינג התרשם ממוסר העבודה של הצמד.

אבל עבודה לחוד והחיים הפשוטים לחוד, כך שגרשון ולוי לא הזניחו את התא המשפחתי החמים שלהם במקביל. בשבוע שעבר, החליטו כי בחופשת הפסח הקרובה יארזו את הילדים ויתעופפו עד לתאילנד החמימה שבמזרח הרחוק. כי אין כמו כמה שבועות באיים האקזוטיים, בכדי להירגע מכל עלילות השנה האחרונה (ושום מילה על מבקרי טלוויזיה, כן?).


וואלה! סלבס טסה רק כשהיא חוטפת זפטה. טסה לירח!


רכלו על החופשה של מלי לוי ושמעון גרשון בפייסבוק

מולטי טאסקינג

מלי לוי ושמעון גרשון משיקים

לכתבה המלאה
מלי לוי. רפי דלויה
"טוב, אז אתה משאיר לי את תליון האזמרגדים במתנה, כן?". מלי לוי ונציג ה. שטרן/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully