וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על דרו ברימור

שירות וואלה! סלבס

27.2.2015 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברימור בתפקיד הפריצה בסרט "אי.טי. - חבר מכוכב אחר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

# דרו בליית' ברימור, נולדה לפני 40 שנים בקליפורניה. היא מגיעה משושלת של שחקנים ואמני במה גדולים - סבה הוא אגדת המסך ג'ון ברימור, הסנדק של ברימור הוא הבמאי סטיבן ספילברג והסנדקיות שלה הן סופיה לורן והשחקנית אנה סטרסברג, אחותו של המורה למשחק האגדי, לי סטרסברג. מצד שני, ברימור היא הסנדקית של פרנסיס בין קוביין בתם של קורט קוביין סולן "נירוונה" המנוח וקורטני לאב.


# ברימור היתה ילדה פלא, שהחלה לשחק כבר בגיל 11 חודשים בפרסומות. את הפרסום הגדול קיבלה כאשר כיכבה בסרט "אי.טי. - חבר מכוכב אחר" והפכה ברגע אחד לילדה הכי מפורסמת בעולם. אך לפרסום הייתה השפעה רעה על חייה - בגיל 9 היא החלה לשתות אלכוהול, בגיל 10 כבר עישנה סמים ובגיל 12 החלה להשתמש בקוקאין. בשנתיים שאחרי, היא הייתה עסוקה בשיקום עצמי שכלל שהות רבה בקלינקות להתמכרויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימוש בקוקאין בגיל 12/מערכת וואלה!, צילום מסך

#בגיל 15 היא קיבלה עצמאות מהוריה וקיבלה את אותן זכויות שיש לילדים בני 18. במהרה ברימור עברה לדירה משלה בלוס אנג'לס. אך נראה שיש גם צדדים שליליים לצעד, מאחר וברימור מעולם לא סיימה את לימודי התיכון שלה.
.
# נראה שלברימור לא היה הרבה מזל בחיים. כאשר ברימור היתה נשואה לקומיקאי טום גרין, ביתם המשותף של השניים עלה באש בזמן שהם ישנו בחדר השינה, השניים הספיקו לברוח בזמן ולהנצל אך הבית השווה 3 מיליון דולר ניזוק כליל.

# חשבתם שהאלרגיות שלכם מעצבנות? ברימור אלרגית לעקיצות דבורים ושום אך גם אלרגית לריחות בשמים וממעטת להשתמש בהם והיא גם אלרגית לקפה!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דרו ברימור. Jason Merritt, GettyImages
השתקמה ועלתה חזרה. ברימור/GettyImages, Jason Merritt
דרו ברימור לובשת מוניק לולייה לטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 12 ינואר 2014. Jason Merritt, GettyImages
ברימור בזמן הריונה בטקס פרסי גלובוס הזהב/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully